wtorek, 8 czerwca 2021

Wymianka zakładkowa

 Na stronie Świrów Rękodzieła na FB padła propozycja wymianki zakładkowej. Nie byłabym sobą, gdybym się nie zapisała na wymiankę a nawet dwie 😆

Pierwsza wymianka z Darią zaowocowała mega przestrzenną, kwiecistą zakładką:


Z mojej strony poszła plaskata zakładka ze znanym motywem, prawie firmowym 🤣



Drugą wymiankę, nieoficjalną zrobiłam z Dagą 
Otrzymałam od niej piękną karteczkę i zakładkę w cudnych kolorach ze ślicznym digiskiem Alicjowym. 



Ja zrobiłam dla Dagi dwustronną zakładkę ze szczurkami, bo je bardzo lubi.


Dorzuciłam jeszcze zakładkę ze smokiem od Twistoon, ale ona już była pokazywana.
Pięknie dziękuję za wymiankowe zakładki😀

Kiedyś pochwalę się całą kolekcją.

 Pozdrawiam wieczorową porą 😀

14 komentarzy:

  1. Ale super. Kurcze że też nic o tej wymiance nie wiedziałam :)
    Świetne zakładki Ewuś,szczególnie ta ze szczurami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko, ogłoszona została wymianka tak w połowie maja, miesiąc był na wysłanie zakładek. Zawsze możesz zorganizować własną wymiankę- Daga i ja jesteśmy chętne 😁

      Usuń
    2. Ha ha, kto wie, kto wie, może jak będę miała urlop... :)

      Usuń
  2. Chyba nocną ;)Bardzo fajna wymianka, uwielbiam ten Twój firmowy makowy motyw, szczurki o dziwo bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocna dla mnie jest w pobliżu 24.00 😆 Gryzonie lubię tylko na papierze 😁

      Usuń
  3. Cieszę się, że jesteś zadowolona. I ja dziękuję za cudowną pracę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Żartujesz? Zaledwie czeladnikiem 😀 Ale lubię jak papierowe resztki się nie marnują i można z nich zrobić coś użytecznego i ładnego😀

      Usuń
  5. Świetne zakładki, Ewciu - wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu super te zakładki. Ja lubię właśnie takie płaskie co by w sam raz w książkę wlazły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki. Ach Wy to umiecie tworzyć. Można kolekcje założyć niczym atc. Hihi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa, wymiana z Tobą to przyjemność!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz