wtorek, 22 czerwca 2021

Księżycowa para

 Na ślub córki mojej kuzynki powstała kartka z księżycową parą. Kartka ma formę Z-fold, kolorystyka tym razem odmienna: szarości z różem od UHK.

Kolejna kartka z tą parą i kolejna w tej formie, zatem musiała zaowocować lekkimi zmianami. Te zmiany zainspirowane zostały "lajwem" Ewy Hubki, która na FB na grupie Świrów Rękodzieła pokazała jak zrobić zakładkę z wytłaczanego papieru i wosku. Zaintrygowały mnie te nowe materiały, postanowiłam je wypróbować. Księżyc nakleiłam na wytłaczany papier z motywem serc od ITD Collection. A owe serduszka potraktowałam srebrnym woskiem od Pentart ( pachnie pomarańczami). Nadał im lekko perłowy odcień, na szczęście, bo księżyc pudrowany na gorąco srebrem. Teraz delikatnie współgrają te perłowe srebrzystości. Odrobina różowego tiulu i stemplowane kwiaty dopełniły kompozycję.







 Musicie uwierzyć na słowo, że wszystko pięknie i delikatnie błyszczy, zdjęcia moje tego nie oddają.
Woskami jestem zachwycona, papierem wytłaczanym też. Kolejne próby będą 😀

          Kartkę zgłaszam na wyzwanie # 118 alldressedupchallenges.blogspot.com
           
U nas ciągle sucho, dobrze, że słońca nie ma i da się odpocząć od upałów, ale rośliny ledwo dyszą 😯
                                    
                                                              Pozdrawiam wieczorową porą 😀

11 komentarzy:

  1. Ewa karteczka jest prześliczna!!! Pozdrawiam środowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny pomysł z tym papierem tłoczonym! całość wygląda obłędnie, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny efekt, wyobrażam sobie jak musi wyglądać na żywo 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jakie cudo! Pamiatka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjęciach widać że to przepiękna kartka, a na żywo to dopiero musi być zachwycać!
    Wspaniała praca:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten stempelek z księżycem. Świetne kartka Ci wyszła !!. U nas nad ranem była porządna burza, kałuże stoję do teraz i całe szczęście bo fakt przydał się już ten deszcz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oni zawsze wygladają pięknie na tym księżycu :) powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta para !! Śliczna karteczka!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz