piątek, 5 marca 2021

Z cytatem

 Dla młodego człowieka wchodzącego w dorosłość kartka z naszego wyzwania #21. Bazę już miałam zrobioną wcześniej, ale jakoś kartki nie zdążyłam zrobić. Wytyczne były konkretne: auta i tatuaże.

Auto umieściłam jedno, ale za to piękne czerwone. A tatuaże to głównie stemple pasujące do tatuaży jakie sobie robią ludzie. Mnie ten temat nie interesuje, nie lubię tatuaży, ale mam nadzieję, że jakoś nawiązałam do tych zainteresowań. Wykorzystałam papiery we wzory metalowych płyt i szarą ścianę z kolekcji UHK. Z drugiej strony metaliczne szarości połączone z niebieskim UHKowym papierem.





Z drugiej strony zamiast kieszonki jest pasek, pod niego można wsunąć prezent pieniężny.



Ponieważ na kartce znajduje się auto, kartkę podsyłam na zabawę Bogusi:

Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego twórczego weekendu 😀

12 komentarzy:

  1. Wspaniała, pomysłowa karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi jak zwykle swietnie z klasa i z humorem! Brawo Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, pięknie ujęłaś remat, Ewciu.
    Przyznam, że noszę na sobie takie szaleństwo młodości, na szczęście na plecach, więc nie widać:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejrzewam, że każdy zachwycony- zawsze potrafisz wszystko świetnie dopasowac do solenizanta:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ewa!!! Super to wymyśliłaś i połączyłaś, tatuaże co prawda, to też nie moja bajka, ale najważniejsze, że podoba się Konradowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra wyszło Ewciu, to śliczna i bardzo sugestywna karteczka. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego się nie robi dla klienta. My może tatuaży nie lubimy, ale skoro ktoś to lubi to czemu by nie wykorzystać tego. Świetny pomysł z stempelkami żeby zrobić taki efekt tatuażu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, wytyczne spełnione i obdarowany ma wszystko to co powinien mieć. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super praca! Bardzo podoba mi się to czerwone auto :))

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna kartka! powodzenia w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz