poniedziałek, 1 marca 2021

Tniemy i gniemy- wyzwanie #22

 Rozpoczynamy dzisiaj wyzwanie #22. To prosty składak, bo wszystkie kolejne po tylu wyzwaniach są już proste, prawda? 

Niestety nie wykonałam dzisiaj pracy w wyzwaniowej formie, bo byłam zajęta inną pilną pracą, ale schemat rozrysowałam. Zdjęcia kartek w tej formie też dołączę.

Do dzieła!

1. Zaczynamy od przygotowania prostokąta o wymiarach 14,5 cm x 28,4 cm. Po prawej stronie odmierzamy u góry i u dołu po dwa odcinki w odstępie 2,5 cm i szerokości 2,5 cm.


2. Odmierzamy od dołu 16,7 cm i prowadzimy linie w lewą stronę. Na zdjęciu to jest prawy bok kartki. To są linie wzdłuż których rozetniemy formę.

3. Odmierzamy od dołu 14,2 cm i zaznaczamy miejsce zagięcia środka. Na zdjęciu to jest prawy bok kartki. To ta linia przerywana pomiędzy czerwonymi liniami. 


4. Rozcinamy czerwone linie, przesuwany dłutkiem po liniach zagięć i zginamy kartkę pamiętając, że zielone linie oznaczają zagięcie do środka a niebieskie na zewnątrz.



W takiej formie zrobiłam wiele kartek, ale głównie rocznicowych i na kobiece okazje:














Jak widać na zdjęciach, panel środkowy i boczne można zrobić na różne szerokości. 
Jeżeli chodzi o wariacje na temat, to zrobiłam taką :

                        
                          Jutro dorzucę banerek i zdjęcie kartki według "wariacji na temat"




         Pozdrawiam nocną porą i cieszę się, że jeszcze są osoby chcące mierzyć się z formami.

Ps. Losowanie też  jutro, nie wyrobiłam się 😯

Dorzucam wynik losowania, los wybrał :

                                        

Gratuluję i poproszę o adres na maila 😀 Mam nadzieję, że będziesz się bawić z nami do samego końca tej zabawy.
Banerek wstawiam ze starą kartką, później wymienię :



Nasze prace : 

Agata 


















               
                                                                       Danka 


                                                 Bogusia 




14 komentarzy:

  1. Ależ cuda, a dla mnie takie kartki to czarna magia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z fajniejszych składaczków. Dawno go nie robiłam, będzie okazja to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite robisz Ewciu te składaczki :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne karteczki bierzmy się do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo Twoje składaki sa najlepsiejsze !!!! Sylwii gratuluje i zabieram sie za cięcie i gięcie bo akurat potrzebuje kilka kartek machnąć :) usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, gratulacje dla Sylwii a Tobie dziękuję za kolejnego składacza będzie super kartka a wyzwanie faktycznie proste,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za kolejny składaczek, chyba nie będzie sprawiał problemów.
    Twoje wszystkie składaczki przepiękne.Gratulacje dla Sylwii.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo, szczęka mi opadła kiedy zobaczyłam imię Sylwia. Już się ucieszyłam ale cofnęłam się do wyzwania żeby sprawdzić ile Sylwii brało udział w zabawie co by nie zrobić dziury w suficie z radości. Ale to ja. Naprawdę. Dziękuję. Cieszę się bardzo. Idę już w podskokach ciąć i giąć na następne wyzwanie. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające kartki! Masz do tych składaczków ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwiu, gratuluję :) Teraz o formie kartki - łatwa, przyjemna z mnóstwem możliwości ozdabiania :) Twoje piękne składaczki są tego przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile śliczności Ewuniu... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne karteczki :) Koteczek od Małgosi jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz