czwartek, 18 czerwca 2020

Zakładka

Książek z magią w tle mam sporo, bo oprócz kryminałów najbardziej lubię fantastykę.
Pokazuję zatem kolejną zakładkę na zabawę u Ewy Hubki:



Zakładka dwustronna, dość ciemna, ale pasowała mi do pierwszej części serii przygód mechanika samochodowego, półkrwi Indianki, Mercedes Thompson. Główna bohaterka oprócz nietypowej dla kobiet profesji, jest zmiennokształtną, czyli potrafi się na zawołanie przemienić w kojota. Oprócz niej w książkach są wilkołaki, wampiry i magiczny ludek wszelkiej maści.
Na zakładce Indianki i pudrowany na srebrno  księżyc z wyjącym wilkiem w dwóch wersjach .




Może jeszcze coś zdążę zrobić ;-)

Przepis na serniczek podałam pod zdjęciem z ciachem. 
Następne będzie cytrynowe ciacho, bo pewien pomysł chodzi mi po głowie ;-)

Pozdrawiam serdecznie :-)

11 komentarzy:

  1. Brawo Ewuniu. Świetna zakładka. W moich obyczajowych książkach jakoś maggi nie ma więc chyba w tym miesiącu odpuszczę bo brak pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, fajne zakładki, a księżyc wyszedł Ci po prostu rewelacyjnie.
    Dzięki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą serie, właśnie skończyłam czytać ostatnio wydany tom:)
    Zakładka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zakładeczka :)barwna a zarazem mroczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, magiczna! ja nadal myślę nad swoją, ciężki wybór, bo kocham magię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne- zrobiło się magicznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. No swietna jest! Ksiazki nie znam ale zakładka rewelacja !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zakładka, a wilki na tle srebrnego księżyca super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz