sobota, 23 listopada 2019

Warsztaty z Olgą

Zarzekała się żaba błota czyli ja, że nie będę zakładać konta na FB . I co ?
Oczywiście założyłam ...... ale na swoich zasadach czyli tylko w sprawach rozwijania własnego hobby tam działam.

I dzisiaj brałam udział w warsztatach organizowanych przez Olgę Bielską, która krok po kroku na żywo robiła kartkę w kształcie gwiazdy.

Znacie mnie, robienie kopii to nie dla mnie ;-) Ale liftu jak najbardziej, bo chyba tak można określić kartkę zrobioną z innych papierów i elementów.
Trzymałam się w miarę kompozycji i kolejnych warstw, które trzeba było poszarpać i pogiąć.
Takie traktowanie papieru to u mnie rzadkość ;-)

A to już efekt :






I jeszcze gwiazda Olgi :


Planuję jeszcze kolejne wersje, bo to warstwowe naklejanie poszarpanych elementów bardzo się mi spodobało :-) Chociaż podejrzewam, że Olga może być innego zdania ;-)

                                                             Pozdrawiam serdecznie :-)

19 komentarzy:

  1. Piękne obie kartki !!! Nie dziwię się, że spodobało Ci się takie warstwowe naklejanie ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo rewelacyjnie Ci wyszło, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszła Ci ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :) no to już nie jesteś w moim nielicznym gronie tych co nie maja fb :) korzystaj i rozwijaj się tam ile sie da :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lifcik! Czekam na kolejna takie prace, bo ta wyszła Ci genialnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos Ty?! Jakiego innego zdania. Swieta robota Ewo a jeszcze jak Ci sie to spodobało to juz w ogóle rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Ewinko to zupełnie odmienny styl niż Twój ale miło obejrzeć też inne prace u Ciebie.Dobrze że chcesz się rozwijać w innym kierunku scrapowym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kartki! Bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki zachwycające!!! Nowe doświadczenia poskutkują nowymi pomysłami i pracami.
    Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wyszlo! Trzeba eksperymentowac, a zawsze odkryje sie cos nowego, na wlasny uzytek :) oj ja tez sie bronie przed tym facebookiem jak moge. Ale moze w koncu sie przekonam i pojde w Twoje slady, zeby byl tylko taki w celach tworczych

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa jest super ta gwiazda. A warsztaty on line bardzo fajna rzecz. Podziwiam za te warstwy, bo ja w tym temacie kompletnie nie kumam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest Twoja gwiazdka, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz