poniedziałek, 4 listopada 2019

Kolejne wersje

Kolejne kartki z digi stemplem powstały, ale w nowych wersjach kolorystycznych.
Stempelek malowany markerami i konturówkami. okna pociągnięte glossy finish.


W turkusowych połączenie digi stempla z odbitką ze stempla gumowego. Dodatkowy rząd choinek i krzaki dodały głębi .





Która wersja wpada bardziej w oko ? Na bogato czy skromnie ?
Czy powinnam dodać mały świąteczny akcent jak w tej granatowej  klik czy jest wystarczająco świątecznie ?

Pozdrawiam wieczorową porą :-)

24 komentarze:

  1. Piękne karteczki Ewuniu, ja bym już nic nie dodawała. Najbardziej podoba mi się pierwsza turkusowa, ale pozostałym nie mam nic do zarzucenia. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewinka tu nie ma skromnie, obie karteczki są bogate i przepiękne, ale turkusowa z dodatkowym rzędem choinek bardziej mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia 5 kartek ;-) Ja świąteczne robię według 2-3 wzorów, zatem różnią się tylko kolorami i niewielkimi detalami. To kartki typu "znajdź 10 różnic..." ;-)

      Usuń
  3. Wow ale piekne kartki! Mi sie i te skromniejsze i bogatsze podobaja! Te niby skromne tez na bogate sie prezentują! Piekne sa , takie zimowe i mroźne, kszda ma w sobie cos wyjątkowego :) Ewo swietna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki i w sumie to każda ma to coś, choć wybrałabym tą ostatnią.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są przepiękne, naprawdę! Cudnie Ci wychodzi ten stempelek. Mi się najbardziej podoba chyba werscj na bogato 😉 Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ma dosyć, nic nie dodawaj :) śliczny jest ten kościółek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mistrzu! Wielki szacun. Dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu kartki śliczne! Jak dla mnie jest bardzo ładnie i nic nie dodawałabym. Pięknie oddają grudniowy klimat :)). Oby dwie wersje fajne, w zależności co kto lubi :)). Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne, ale chyba ta niebieściutka naj, a to u mnie dziwne bo ja maniak czerwonego :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! Ja bym dodała, bardziej świątecznie się zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne, zimowe prace! jak Ty to robisz, że Ci tak pięknie te sreberka wychodzą? u mnie ta jakoś tandetnie.... buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki wszystkie.Pejzaż zimowy kojarzy mi się na niebiesko.
    Jesteś mistrzynią w malowaniu.Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda wersja ma swój niepowtarzalny urok. Te kartki są jak bajkowe widoczki - są śliczne. Uściski Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prześliczne!!! Podziwiam nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest bardzo świątecznie i obie wersje mi się niezwykle podobają .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, piękne obie! cudny zimowy klimat:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są , tak pięknie się skrzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się wszystkie podobają, choć styl na bogato w świątecznych kartkach bardzo do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, wszystkie mi się podobają - najbardziej druga i trzecia.
    Ślicznie pokolorowane stempelki, śnieg cudnie się skrzy .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz