niedziela, 7 kwietnia 2019

Za pięć dwunasta

W ostatniej chwili koleżance się przypomniało, że kartkę na urodziny córki potrzebuje ;-)

I nie mając zbytnio pomysłu i czasu na nią,  musiałam coś stworzyć.
Kartka trapezowa - znowu !, dla studentki medycyny.
Robiłam ją jednocześnie z kartką na chrzciny, zatem kwiaty te same ;-)







Koleżance się spodobała .Musiała  ;-) 



Jak widzicie trapezowa kartka nie jest trudna do zrobienia, skoro ciągle u mnie na tapecie ;-)
A karteczki w tej formie możecie obejrzeć w poście z wyzwanie #10.

Czas wyzwania do końca kwietnia :-)

21 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo uniwersalna ta forma, bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, optymistyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka, waleczna dziewczyna z tej studentki.:) Ewuniu nie wiem czy wszystkie roślinki się uchowały, ale część wzeszła i bardzo jestem ciekawa dalszego efektu. Bardzo fajne uczucie oczekiwania na coś nowego, jeszcze raz Ci ślicznie dziękuję i ślę uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U ciebie tak ta forma pięknie wygląda, że muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, Ewuniu, widać, że ta forma Cię lubi.
    A ja mam z nią duże problemy i chyba tym razem nie pobiję rekordu:)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piękna kartka Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła Ci ta kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem kartka jest cudowna. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa świetna jest a forma trapezowa faktycznie urokliwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę Ewciu, że nie musiała się podobać, po prostu nie mogło być inaczej bo jest śliczna :) Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kartka, super pomysł! A najbardziej to mi się te bokserskie rękawice podobają :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!! Przyszłej lekarce niezbędne są takie rękawice, pomysł pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz