środa, 24 kwietnia 2019

Z misiem na roczek

Na kartce dla malutkiego Michała miał pojawić się miś.
Pomyślałam o kartce cyferkowej, bo dawno takiej nie robiłam.
Słodki misiaczek odrysowany został na Potwornym digi papierze wspomaganym przez kremowy wizytówkowy, to te jaśniejsze elementy. Za balonik dziękuję Ewie- Hubce :-)



W środku też wklejona cyferka i miś, na nim umieściłam wydrukowane życzenia :



                                                              Sympatyczny miś prawda ?

Dziękuję za piękne kartki z życzeniami świątecznymi :

Agnieszce ( Aga-craft )


Ewie Gawlik ( Biblioteka haftu )

Małgosi X


Lidii ( Czarna dama)


Reni ( To co mam w głowie )


Ani ( Iwanna )

Ewie ( Hubka )


Uli K. (Kulskowo)


Magdalenie ( Zacisze Lenki)


                                                Mam nadzieję, że moje też dotarły na czas.

20 komentarzy:

  1. Miś jest bardzo grzeczny dziś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodki misio. Śliczna dziecięca karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, ale słodki ten misio. Kartka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodka kartka, bardzo podoba mi się pomysł z życzeniami na brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak :) Fajnie, ze karteczka doleciała na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy misiek.:) Bardzo ładne karteczki dotarły do Ciebie Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne robota Ewus a dowody sympatii zawsze wywołują uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten misiaczek , a ten papier w kropeczki z Potwora bardzo lubię.
    Super kartki świąteczne dostałaś, miłe to uczucie dostawać kartki od blogowych przyjaciół.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystkie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy misio a kartki Swiąteczne wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  11. Misio śliczny. I jakie ma oczka cudne :)). Świetna forma kartki dla maluszka :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz