czwartek, 21 lutego 2019

Skrzydlata kartka

Kolejna kartka na lutową zabawę u Ewci Hubki, u której królują skrzydła.

U mnie  kartka pocztówkowa, ze znanym zimowym stemplem w tle.
Stempel pokolorowany w wiosenne kolory ;-)
Skrzydła widoczne są dwa : jedno u kury .....


i drugie u koguta ;-)


Dwa w jednym : i pejzażyk i świąteczne elementy ;-)

Kartka po rozłożeniu zyskała na szerokości . Tym razem jak sugerowano w kursie, zrobiłam boczne skrzydła na tekturce zamiast kostek dystansowych .
Według mnie są zbyt luźne i dobrze nie trzyma się środek kartki .
Wersję zimową zrobię tak jak w kartce z lalkami .

                                             Pozdrawiam serdecznie :-)

Ps. Czy na moich zdjęciach coś widać ?.
      Ostatnio weszłam na swoja stronę w pracy i wszystkie zdjęcia to ciemnica.
      Nie wiem czy to złe ustawienie jasności ekranu? Na moim laptopie zdjęcia są jasne,
      nie  najlepszej jakości, ale wszystko na nich widać . Dajcie znać jak jest :-)

27 komentarzy:

  1. Och widać widać i to jak,karteczka jest cudna,wiosenna i radosna.
    Pozdrawiam najmilej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać normalnie, choć jak wrzuciłam na blog, to są gorszej jakości. Super karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, sielski widoczek! zdjęcia widać normalnie, nie są ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są dobrze widoczne,przynajmniej u mnie,śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu świetna karteczka. Efekt po rozłożeniu wow.
    Co do zdjęć to widać widać choć to pierwsze jest wyraźniejsze od drugiego. Wiem że któreś z wcześniejszych w postach były takie dośc pochmurne:-D Ale może to od pogody też zależy bo ja często robię po 10 zdjęc a i tak z jakości jestem nie zadowolona. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widzę bardzo dobrze Tzdjęcia Twoich prac.Kartka jest cudowna i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać Ewuniu, a przy takiej pogodzie ciężko zrobić dobre zdjęcia. Śliczna karteczka, cudny krajobraz.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W niektórych postach masz ciemne zdjęcia, te akurat sa ok :) sympatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, karteczka jest przepiękna, taka sielska - jak ja lubię takie klimaty!
    U mnie zdjęcia widać bardzo dobrze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kogut jest rewelacyjny :D Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, wszystko dobrze widać. Kartka jest śliczna. Urocza kura z kogutem 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka :) Zdjęcia są wyraźne i wszystko widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kartka,wszystko dobrze widać :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać wszystko super . A ten stempelek w wersji wiosennej wygląda równie pięknie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie. U mnie widać bardzo dobrze piękną pracę

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka, Ewuniu!
    Ja podglądam z telefonu i wszystko jest ok.
    Miłego weekendu życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super karteczka:) U mnie wszystko widać dobrze.Czy możesz napisać jak się robi taką karteczkę z tymi bokami rozsuwanymi ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace, fajnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kartki! Zdjęcia w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny świąteczny klimacik😊 a wiać dobrze😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka!!! Zdjęcia w porządku!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jak zwykle u Ciebie. jesteś pełna wspaniałych pomysłów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczna i pomyslowa karteczka jak zwykle, ja fotki odbieram bardzo dobrze, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wszystko widze dokładnie wiec to chyba kwestia ustawień :) a karteczka przyjemna w odbiorze i z niespodzianka widoku w tle wiec niestandardowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz