czwartek, 28 lutego 2019

Przepiśnik

Mój pierwszy zeszyt na przepisy czyli przepiśnik.
Gotowiec zakupiony w zeszłym roku, musiał odleżeć swoje ;-)
Okazja się trafiła, został sprezentowany koleżance.
 Koleżanka wygląda prawie tak, jak ta urocza stemplowana kobietka, w dodatku uwielbia piec babeczki i zaczyna się brać za torty.

Wkład w kolorze brązowym, zatem okładka w brązach i czerwieni.Papier eco i papiery scrapowe "Palce lizać", tekturkowy napis i mikser .




                       W środku na okładce kieszonka z tagami na sznureczkach, do zaznaczania odpowiedniego miejsca w przepiśniku.


Z tyłu kieszonka na przepisy luzem ;-)


Okładka tylna oklejona tylko papierem eco.


                        Spodobał się, mam nadzieję, że powoli będzie się zapełniał  przepisami :-)

21 komentarzy:

  1. Piękny przepiśnik, gotowanie w takim towarzystwie to sama radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały przepiśnik. Na pewno będzie bardzo przydatny w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) oby zawierał same smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie dziwne że się spodobał bo jest ekstra. Jestem pewna że szybko się zapełni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piec :D Fantastyczny przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny przepiśnik.:) Znakomity pomysł na zakładki w formie tagów. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, przepiśnik śliczny. Dziewczyna w fartuszku urocza. Świetny prezent!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, piękny przepiśnik.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wykonany przepiśnik, świetnie ozdobiona okładka, jest super i jakie smaczne będzie miał przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś wiesz, ze podziwiam wszystkie Twoje prace i tak jest tym razem:) mam problem z wpisaniem komentarza pod postem z serduszkową zabawą, spróbuję później jeszcze raz, ale jakby co to byłam widziałam i podziwiałam;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny przepiśnik Ewuniu, czasem trzeba też zrobić coś dla siebie.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny przepiśnik.Świetnie ozdobiony. Koleżanka na pewno zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna zabieram się do pierwszego przepiśnika i zabrać się nie mogę :D
    Podoba mi się Twój, podoba mi się i okładka i wnętrze przepiśnika.
    Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz