wtorek, 4 grudnia 2018

Nadal projektuję ;-)

Tym razem kolejny ornat według mojego projektu  ;-)
Na kartkę z okazji ostatnich  już święceń księdza Michała wybrałam  motyw zielonego ornatu.
Zieleń oznacza według źródeł - czas zwykły, codzienność i nadzieję.
Szaty tego koloru używane są w czasie mszy  najczęściej, bo na różne święta przeznaczone są inne kolory ornatów.

Jedyne zielone papiery bez wzoru jakie miałam to te .
Trochę ciemne te zielenie, dlatego kartka z dużą ilością białego i seledynowego  w tle .
Kwiaty ekri, z czerpanego papieru.





         Myślę, że wyszło elegancko i trochę inaczej niż w poprzedniej wrześniowej kartce .

                                                             Pozdrawiam serdecznie :-)

17 komentarzy:

  1. Cudna karteczka. Jestem pod wrażeniem ornatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita kartka! Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że ten ornat udał Ci się wyśmienicie 100% oryginał. Świetna kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ja yteż jestem pod wrażeniem :) przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka!! Ornat wyszedł perfekcyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z Twoim autorskim projektem ornatu świetna! Masz główkę nie od parady, ale pełna fantasatycznych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka Ewuniu, a ornat przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, ornat wygląda jak prawdziwy. Jesteś cudowną artystką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest bardzo wyjątkowa i dlatego taka piękna. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, ornaty wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow rewelacyjny ten Twoj autorski ornat Ewciu! I ciekawa data święceń...przeważnie to maj....:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewinko, pięknie zaprojektowałaś :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz