niedziela, 30 grudnia 2018

Męska

Te świąteczne UHKowe papiery według mnie są idealne na męskie kartki .
Tylko trzeba mieć pomysł na kartkę.
A u mnie pomysłów już coraz mniej, a jak co roku kartkę na Wigilię dla brata koleżanki musiałam zrobić .

Oprócz UHKowych papierów "Wabi-sabi", "Old fashioned" dorzuciłam grafikę z motylem i żarówką.
Żarówka podmalowana srebrną konturówką i bezbarwną dającą efekt szkła.
Motylki też przeszkolone ;-) Żarówka jako symbol pomysłu, idei, marzenia ;-)






Mam nadzieję, że w nadchodzącym 2019 roku wena wróci ;-)

14 komentarzy:

  1. Miałaś świetny pomysł. Super kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem z Twoją pomysłowością jest wszystko OK :) Kartka wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie tworzenie męskich kartek to mega wyzwanie więc tym bardziej podziwiam. Życzę Ci aby wena wróciła ze zdwojoną siłą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka urokliwa i faktycznie w męskim stylu. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci owocującego w wenę i dobre wydarzenia Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Męskie kartki sa baaardzo trudne! twoja super!

    OdpowiedzUsuń
  6. śWIETNA ŻARÓWIASTA PRACA :) NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, myślę, że weny Ci nie brakuje - kartka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś z tą męską karteczką. Pomysł z żarówką bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka! Może zrób taką samą dla siebie;) Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Męska kartka wyszła wspaniale!
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja wena nigdzie sobie nie poszła, nadal trwa :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kartka jest wspaniała!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz