wtorek, 8 maja 2018

Wróciłam do butelki

Nie ,nie chodzi o picie ;-)
Chociaż co roku produkuję różne naleweczki owocowe tudzież ajerkoniaczki w celach rozgrzewania się zimą .
Zimy od lat u nas prawie bezśnieżne i dość ciepłe ,to i odpadło przymusowe dogrzewanie się ;-)
Ale zawsze komuś zaległe zbiory przypadają w ramach prezentu ,to można nadal się oddawać tej procentowej twórczości ;-)

Ta butelka jest na powitanie maleńkiej kruszynki .
To dopiero szósta w mojej twórczości . I pewnie jeszcze jakieś powstaną . Za każdym razem staram się coś innego do nich dodawać . Żyrafka i ptaszek to grafika z Pinteresta ,digi stempel stąd  (dziękuję :-) ).






Zdjęcia robione na szybko i nocną porą . Kolorystyka blady róż ,delikatny fiolet i biel .
Papiery w groszki i zygzaki z Papierowego Potwora .

16 komentarzy:

  1. nie wiem jak Ty to robisz że na każda okazję potrafisz zrobić inną kartkę . Buteleczka jest extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) bardzo lubie te Twoje butelkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka oryginalna buteleczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój powrót Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna buteleczka, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i oryginalna. Jesteś Ewciu prawdziwą skarbnicą pomysłów.
    Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile Ty Ewciu masz tych szufladek z takimi pomysłami??? Rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna forma kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia, ja to Cię na prawdę podziwiam, na każdą okazję masz super pomysł :DDD. Fantastyczna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszym momencie się uśmiechnęłam, bo wiem, że nie o to chodziło, choć skojarzenie się nasuwa ;-), ale butelka naprawdę super. Skąd bierzesz, Ewciu, tyle pomysłów na te wszystkie okazje?

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza kartka w ciekawej formie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz