niedziela, 6 maja 2018

4 kartki na ślub

Wprawdzie "zimne ogrodniki" przed nami ,ale żeby nie straszyć zimą szybko zgrałam zdjęcia z kartkami na kolejny majowy ślub .

 Na ten sam ślub miałam wykonać 4 kartki .
Koleżanka dała konkretne wytyczne : kartka z garbusem , kartka z konikiem na biegunach ,
kartka klasyczna i kartka pasująca do zaproszenia .
Niby tematycznie różne ,ale formę kartek musiałam przemyśleć .

Oto co powstało .

nr 1 - kartka z garbusem . Zamówiłam stempel z Agaterii ,ale zbyt zwlekałam z zamówieniem i nie dotarł na czas . Zatem sama musiałam sobie poradzić z autkiem . Autko z internetowych kolorowanek .
Kartka namiotowa w kształcie garbusa .Do tylnego zderzaka doczepiłam puszki z sercami ;-)




nr 2 - para młoda (znana ;-)  ) z konikiem  na biegunach w tle .




nr 3 -kartka klasyczna w kremie 



nr 4 nawiązująca do zaproszenia , zaproszenie było bardzo oryginalne i ta kartka sprawiła mi najwięcej problemów 



Pozdrawiam serdecznie :-)

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe kartki! Jak zwykle jestem pod wrażeniem tej różnorodności - każda inna każda wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, Ewuniu!
    Niezmiennie podziwiam Twoje oryginalne podejście do każdego tematu.
    Garbusek jest super :-)
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki są śliczne, jednak ta ostatnia podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz wyzwania :) garbus wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z wyzwaniem Ewuniu.
    Kartki śliczne, z garbusem rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne karteczki, mnie się bardzo podoba druga, w zieleni z Młodą Parą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, wspaniałe kartki, dla Ciebie nie ma nic niemożliwego. A ta z garbuskiem najlepsza:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. JAk dla mnie wszystkie są świetne. Masz doskonałe pomysły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ha ha...no ja zdecydowanie wolę Twoje składaczki! Choć wszystkie śliczne:-D

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest dopiero wyzwanie, a Ty poradziłaś sobie fantastycznie! piękne karteczki powstały! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale sobie poradziłaś Ewciu, wszystkie karteczki są przeurocze i bardzo pomysłowe. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne kartki!!! Chociaż wszystkie mi się podobają, to ta z garbusem - wymiata!!! Super pomysł i świetne wykonanie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  13. DFantastyczne karteczki. Świetnie sobie poradziłąś z wytycznymi. Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  14. No i znowu jestem zaskoczona. Cztery zupełnie inne kartko, a takie samo wydarzenie, no mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne pamiątki !!! Ewo czatujesz niezmiennie i pieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz