czwartek, 1 września 2016

Rocznicowe

Po kartkach ślubnych i przed następnymi ślubnymi ;-) , powstały dwie kartki rocznicowe . 
Na 20 i 25 rocznicę ,dla małżonków o tych samych imionach .

Kartka na 20 rocznicę czyli porcelanową tym razem z filiżankami . Zamawiająca osoba nie dała żadnych wytycznych ,postawiłam zatem na elegancję . Kartka pięknie się błyszczy ,dlatego przybranie jest bardzo skromne z jedną atłasową różyczką .







Kartka została wykonana według tej mapki :


Na 25 rocznicę czyli srebrną ,kartka w szarościach ,srebrze i bieli . Też jest inspirowana mapką .







                                                            Pozdrawiam serdecznie :-)))

13 komentarzy:

  1. Piękne kartki i bardzo eleganckie, trudno zrobić dobre zdjęcie, gdy się tak błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :DDD. Te błyszczące papiery wyglądają pięknie :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie. Mapki sobie zachowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne,perełkowe papiery sprawdzają się na takie uroczystości

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, piękna jest ta na porcelanową rocznicę - faktycznie przywodzi na myśl porcelanowe cacuszko. I strasznie podoba mi się ten biały bukiet na drugiej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie karteczki zrobiłaś. Mapki zachowam sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki. Śliczne są te filiżanki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i bardzo pomysłowe karteczki. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Twoje kartki pięknie mienią się, śliczne i eleganckie propozycje jubileuszowych pamiątek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są śliczne Ewuniu. Jestem pewna, że w naturze wyglądają jeszcze ładniej. Zazwyczaj zdjęcia nie oddają całego uroku, zwłaszcza przy bardzo jasnych kartkach. Będą wspaniałą pamiątką. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki. Zastanawia mnie ta porcelanka, to stempel czy wydruk? Niedługo będę w potrzebie 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stempel ,ale porcelanowe do wydruku też mam zapisane . Jeśli potrzebujesz mogę wysłać mailem :-)

      Usuń
  12. Obie śliczne ale ta pierwsza bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz