wtorek, 27 września 2016

Dziecięca

Dla dziewczynki zgodnie z jej zainteresowaniami na chwilę obecną ;-)





Koparka - dziecięca kolorowanka tradycyjnie pomalowana akwarelowymi kredkami ,konturówkami , ma ruchome oczka.
Mam nadzieję ,że to o taką koparkę chodziło ;-)

Wczoraj miałam spotkanie ( kolejne !!! ) oko w oko z niesamowitym osobnikiem . Oczywiście aparatu nie miałam przy sobie a może udałoby się zrobić zdjęcie bo był o krok ode mnie :-( 
Zaskoczyła mnie godzina spotkania ok .16 , poprzednie były wieczorową porą po 20.
Zdjęcie znalezione tutaj . ( dziękuję )


                             Fruczak gołąbek chyba jest kolejnym lokatorem  na mojej działce ,
                                                              ucztował na cyniach ;-)))

23 komentarze:

  1. Twoja karteczka pomysłowa i pięknie wykonana, Ewuniu!
    Podobają mi się takie zainteresowania u Emilki - konkretna dziewczyna ;)
    A owad intrygujący.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaka charakterna Emilka. Juz ma swoje ulubione zabawki 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka :) Jak nie wyrośnie z zainteresowań to będzie konkretna babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna, w tym wieku to dziewczynki mają jeszcze nie sprecyzowane zainteresowania...wiem coś o tym...a taki okaz, jakim jest gołąbek nasze okolice odwiedza już od kilku lat...bardzo lubię oglądać go przy pracy, wygląda jak mały koliberek.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, super karteczka dla super kobietki:) Aż kopara opada:)
    Fajnego masz lokatora:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. odjazdowa karteczka, oczka dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka z koparką, ale ten pomysł z ruchomymi oczkami jest suuuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu karteczki mnie zauroczona jest cudowna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca :) Koparka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka z piękną samochodową twarzyczką!
    Dwuletnie panny są żywo zainteresowane motoryzacją... moja szaleje na punkcie motocykli :)
    P.S. Piękny gość na działce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa karteczka, podziwiam Twoje kolorowanki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jak na dziewczynkę nietypowe ,ale wspaniała praca

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała koparka, kartka wygląda fantastycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzę chyba skąd zainteresowanie Emilki, bo też widziałam tą bajkę:D Świetna kartka.
    Wow, też bym chciała takich gości podejmować:))

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa, to o tę nie-koparkę biega! ;-D

    tego "koliberka" tez widziałam, fajne zjawisko!

    OdpowiedzUsuń
  17. ach te dziewczynki :D fajowy zwierz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz