wtorek, 2 sierpnia 2016

Na imieniny ze Spuchlinką

Na szybko powstała kartka ze Spuchlinką -kawoszką od Magudy . Te stempelki jej autorstwa są urocze i można się nimi częstować za darmo . Wykorzystałam też digi-stempel od Daget-art ,też darmowy . Dziękuję Wam ,dziewczyny :-)))
Forma kartki przestrzenna , nie jest mojego pomysłu .Lekko tylko ją przerobiłam . Podobne ,ale poziomo ustawione kartki robiłam już wcześniej .Ta jest bardzo stabilna .
Wykorzystałam stempel z zegarem , babeczkę od Wandy ( element pocieszajki - dziękuję raz jeszcze )  i papiery GP.


Lekko z boku :


Z góry :



Z drugiego boku :



Kartka , jak to u mnie najczęściej -płaska ;-)))


     Forma świetna na różne okazje ,da się też przerabiać . Pewnie ją wykorzystam jeszcze wielokrotnie :-)))

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje przestrzenne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak u ciebie jak zawsze na "płasko" i bez kombinacji ;).

    Super kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, będę krzyczeć na każdym rogu ulicy: uwielbiam Twoje przestrzenne kartki:)
    Przy okazji muszę, po prostu muszę zadać może niezbyt mądre pytanie: dlaczego Spuchlinka ma na imię Spuchlinka?
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia kto pierwszą tak nazwał . Maguda prowadzi bloga Spuchlikowo i któraś chyba z obserwatorek użyła tego określenia .Maguda nazwę podchwyciła i tak tworzy kolejne Spuchlinki i ku naszej radości dzieli się nimi :-)))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Śliczna kartka i pięknie pokolorowany stempel :))). Bardzo fajna forma kartki, będę musiała kiedyś spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejną śliczną kartkę stworzyłaś :)
    Muszę kiedyś spróbować kolorowania stempli, bo efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spuchlinka - Kawoszka w pogotowiu :) świetnie ją "wykorzystałaś" w przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie :) Cudownie móc oglądać taką piękną twórczość :) Pozdrawiam cieplutko i pozostawiam dobrą energię -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna :) takiej formy kartki jeszcze nie widziałam. Super dopasowany stempel do Spuchlinki i zegara ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna forma i cała aranżacja kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest nieziemska :) W ogóle jesteś mistrzynią kartek przestrzennych :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna!!
    bardzo podoba mi się i forma i stempelek, szkoda tylko że ja do malowania jestem noga:D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w porównaniu do innych też jestem noga ,ale się nie przejmuję tym . Maluję kredkami akwarelowymi ,czasami je rozmywam wodą, czasami zostawiam na "surowo";-)Drobne elementy pomalowuję cienkopisami ,czasem też używam konturówek :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz