niedziela, 14 sierpnia 2016

20 rocznica ślubu

Czyli porcelanowa rocznica. Koleżanka poprosiła o kartkę rocznicową dla siebie i męża ,taką z humorem . Ostatecznie kartka będzie dla nich od ich dzieci , nie jest z humorem ale pasuje do owej rocznicy .
Taką pasującą grafkę  dwa różnej wielkości kubki ozdobione sercami znalazłam w sieci. Odrysowałam je na papierze wizytówkowym i ozdobiłam kwiatami .





A żeby było coś z humorem to ode mnie dostali taką kartkę :



Grafikę dostałam od Anstahe -dziękuję Danusiu :-)))


8 komentarzy:

  1. :))) gdzie Ty znajdujesz te obrazki !!
    Kubeczkowa jest świetna i uważam, że odniesienie do porcelany jest "z humorem" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją pomysłowość, Ewo!
    Obie karteczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, porcelanowe kubeczki są super. A druga kartka świetna i bardzo zabawna (rewelacyjna grafika).
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo ozdobiona porcelana w jdnym sercu a wałek też porcelanowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubaski są świetne i pięknie nawiązują do porcelanowej rocznicy. Druga z mega poczuciem humoru 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki. Juz wiem jaki cytat strzelę mojemu mężowi w przyszłym roku 😜

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre! :-D
    urzekła mnie "porcelana"
    ciekawe nawiązanie

    OdpowiedzUsuń
  8. zaskakujesz swoimi pomysłami, Twoje kartki są intrygujące

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz