niedziela, 27 października 2024

Straszne ATC

 Dalej działam intensywnie działkowo i ogródkowo. Nowy ogródek tylko w połowie ogarnięty, wolno mi to jakoś idzie. Wykorzystując dobrą pogodę trzeba wkopać wiosenne cebulowe oraz zamówione rośliny i te. które pochodzą z wymianek. Roślin dużo, a miejsca jakby zaczynało brakować. Zaszalałam za mocno w tym roku ;) Ale dzień już krótszy i wieczorem jak są jeszcze siły, to czasem coś trzeba zdłubać w papierze. Padło na atc pod tytułem "Straszne". Moje jest straszne tylko pozornie, bo grafika z czaszką zazwyczaj pozwala na taką interpretację. Ale kolory grafiki i przewrotne hasło zmieniły tę interpretację.





Tło stemplowane, dodałam trochę blasku z pomocą wosku, brokatu i bezbarwnej konturówki.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz