niedziela, 10 marca 2024

Pierwsze świąteczne

 Pierwsze świąteczne kartki z wykorzystaniem Kraftowych grafik, napisów od Jolagg i digi papierów w tle. Kartki są proste, jak to u mnie zazwyczaj bywa.





Te z ptaszkami czyli atłasowymi kurczaczkami zgłaszam na zabawę marcową u Uli.


A na koniec bukiet żonkili z działki cieszący moje oko już od czwartku. Zażółcone pąki ucięłam przed zapowiadanymi przymrozkami. Błyskawicznie w cieple się rozwinęły :


                                                              Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne kartki! Żonkile mnie zaskoczyły, że już...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje kartki. Super są te grafiki , ja lubię takie proste właśnie w sam raz do koperty i wysłać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, piękne kartki i bardzo radosne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki świąteczne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczkami się zachwycam jak i zinkilami, uwielbiam je 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne karteczki :) Bukiet żonkili całkiem okazały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz