czwartek, 10 sierpnia 2023

Szalona 50

 Na 50 urodziny mojej koleżanki powstały dwie kartki. Wykorzystałam stempel od Twistoon, bo pasuje do mojej zwariowanej koleżanki. Do tego miał się pojawić budowany dom, ukochane hortensje i szczeniak rasy owczarek niemiecki. Szczeniaka nie mogłam znaleźć, ale psy tej rasy szybko rosną i wkrótce będzie tak wyglądać, jak ten na kartce. Hortensje wycięte z digi papieru zakupionego na Etsy.





Cytat z Biblii wybrany przez synów solenizantki.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje kartki z humorem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, radosna kartka! I jeszcze piesio się cudnie prezentuje:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie poradziłaś sobie Ewuniu z niełatwymi wytycznymi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna i radosna kartka, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz