poniedziałek, 2 stycznia 2023

Księga

 Tym razem kartka księga / zrobiona według lajwa Sylwii Cantas / posłużyła mi jako opakowanie na atc. Na okładce znany już stempel od Ching-Chou Kuik z zamyśloną dziewczyną. Pod stemplem fioletowy digi papier, powoskowałam go trochę złotem, nakleiłam odrobinę gazy i marszczonego złoconego papieru. Dopiero na to nakleiłam pokolorowany stempel. 



Środka nie wyklejałam, bo ateciaki w różnej kolorystyce i trudno byłoby dobrać jeden papier. Na ciemnym zielonym tle wyglądają dobrze:


Wkleiłam dodatkową stronę, żeby ateciaki się zmieściły:



Pozdrawiam serdecznie 🙂

8 komentarzy:

  1. Świetne opakowanie a jednocześnie kartka. Brawo TY
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego Ewuniu, jeszcze raz wielkie buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita księga Ewuniu. Masz rewelacyjne pomysły. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super to wygląda :) Zupełnie jakby księga była 3D .
    ATC w środku też są super :)
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha rewelacja, wygląda jak prawdziwa Księga, do tego świetny napis z okazji wielu 😀 no i w środku kilka kartek to też jak książka, super się spisałaś Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz