niedziela, 26 grudnia 2021

Jeszcze jedna

 Jeszcze jedna kartka z dziadkiem powstała przed świętami. Tym razem dodałam mu do towarzystwa piernikowego ludzika, reszta bez zmian.


I wersja ze żłóbkiem tym razem z gwiazdą betlejemską.


To nie ostatnie kartki, bo mam jeszcze zaległe na zabawy u Ani, Uli i Inki do zrobienia.

Dziękuję pięknie za kartki, z życzeniami, które dotarły do mnie od Lideczki, Małgosi, Izy, Reni, Agnieszki, Lenki, Agnieszki oraz Eli 😘🥰 













A to nowości choinkowe:


Medaliony dostałam od Agnieszki Wardzińskiej- dziękuję, są piękne 🤩



Pozdrawiam serdecznie 😀

12 komentarzy:

  1. Kartka z dziadkiem do orzechów jest cudna. A dziadek na choince - rewelacja.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuni fajne dostałaś kartki szczególnie te medaliony mnie zauroczyły są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, ja uwielbiam wszystkie Twoje kartki. I jaki fajny dziadek na choince.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace :) żyeczę Ci jeszcze miłego świętowania i światecznego nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego!
    Ta piękna kolekcja robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki i te co dostałaś i te co wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki wszystkie i te zrobione przez Ciebie i te które otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kartki Ewuniu. Ta z Dziadkiem i piernikowym ludkiem to istne cudo!!! I ładna bombka :).
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serce się raduje na widok Twoich kartek bo tyle w nich radości, koloru, pozytywnego przesłania ... są po prostu piękne, wyjątkowe. A dziadki do orzechów są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz