niedziela, 11 listopada 2018

Na wesoło

Dzisiaj radosny dzień, 100 rocznica odzyskania niepodległości .
Zatem wesoła kartka na kolejne okrągłe urodziny pasuje charakterem .

Kartka -składaczek dla Marioli, właścicielki kwiaciarni, osoby z dużym poczuciem humoru.
Kobietka z konewką to kolorowanka podmalowana akwarelkami i konturówką .
Kwiatki z Pinteresta, też malowane markerami i akwarelkami.






Forma kartki to składaczek z naszego #8 wyzwania . 
Poszerzyłam go przez dodanie imienia na listwie i hasła z kodem .

Podzielam pasję Marioli, chociaż różnorodność kwiatów doniczkowych u mnie mała ;-)
Kocham storczyki i to falenopsisy zajmują najwięcej miejsca na parapetach .
Na drugim miejscu są fiołki afrykańskie i paprocie ;-)
Niestety przy północnych oknach poszaleć się nie da ;-)

                                 Kartkę zrobiłam na prośbę mojej koleżanki , jej się spodobała a czy solenizantce również, to się dopiero okaże :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)

12 komentarzy:

  1. Taka śliczna kartka nie może się nie spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ogrodniczka ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś , wspaniała karteczka! Podziwiam to Twoje kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful card, Ewinka! Kisses, my talented friend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa- Twoje kartki zachwycają tym, że sa spersonalizowane! i nieodzownie szczęka opada ze względu na warstwowość i formę! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jestem zapaloną ogrodniczką więc jestem pewna, że karteczka bardzo się spodoba.
    Miłego tygodnia Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka, Ewciu i na pewno zachwyci obdarowaną.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz