wtorek, 21 sierpnia 2018

Na roczek

Dwie kartki na roczek Witusia zrobiłam .
Dopiero w  czerwcu były kartki na jego chrzciny ,a tu już roczek mu mija ;-)

Pierwsza do głowy wpadła mi myśl o kartce cyferkowej ,bo początkowo tylko od chrzestnej miała być kartka .
Postanowiłam wykorzystać uroczego Dinusia z darmowych digi Bugaboo ( dziękuję :-) )
-jeszcze do czwartku można skorzystać ;-)
Dinusia pokolorowałam kredkami akwarelkowymi i markerami ,ciut spękającego preparatu na kropki dorzuciłam i ciut kropek pistacjowych zrobionych konturówką .
 Dokleiłam mu pęczek balonów zrobionych z pomocą dziurkacza jajko .





Ponieważ sierpniowe wyzwanie w Bugaboo   to 

                              "August Anything Goes Challenge!"

" , mój przysposobiony Dinuś 
pasuje  i wstawiam go do żaby 

Byłam pewna ,że to koniec . 
A tu jeszcze o drugą mnie poproszono .
Jako ,że dawno pudełka nie robiłam , postanowiłam zrobić  pełne misiaczków pudełko .






                                                             Pozdrawiam serdecznie :-)
                             Wkrótce opublikuję 1000 post ,a w lipcu minęło 7 lat blogowania ,
                                                      szykuję zatem małe słodkie rozdanie  :-)

27 komentarzy:

  1. Piękne misiowe pudełko :) dino uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing that you were able to craft that box, I love the pop-up bears coming out of the box. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.
    World of Animals

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pierwsza karteczka ale te misie w pudełeczku są przeurocze.
    7lat-raju ja tam młodziak jestem dopiero 4 minęło, a o tysięcznym poście to chyba mogę sobie pomarzyć hahaha. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczne dzieła! Dinuś taki słodki ale gromadka misiaczków przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne i pomysłowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze bardzo pomysłowe i urocze kartki! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki! Dinozaur jest świetny, a misiaki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne i urocze karteczki, takie w sam raz na roczek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki, pudełko mnie zaskoczyło, w takiej formie nigdy nie widziałam. Na twoim blogu jest może jakiś kursik na takie pudełko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma .To kartka pop-up blox cards ,znajdziesz kursik w internecie z pewnością :-)

      Usuń
  10. Przesłodkie karteczki.:) Piękna rocznica Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki są prześliczne! Wituś będzie zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu świetne wesolutkie karteczki. Pudełeczko z misiami moi dzisiejszym faworytem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe karteczki - moc kolorków z pewnością przyciągnie uwagę małego Witusia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu, świetne karteczki. Boxik z misiami to sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love what you’ve made with the Bugaboo Dino and the shaped card design, brilliant idea! Thanks for joining our challenge at Catch the Bug and good luck in the draw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu cudne prace przygotowałaś- podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka z dinusiem wesoła i w sam raz na roczek, ale pudełko pełne misiów - to niesamowite jest !!! Cuda, cudeńka !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks so much for playing along in our Anything Goes Challenge at Catch the Bug! Love your project! New challenges coming up tomorrow!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze obie i takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka z dinozaurem jest urocza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz