poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Urodzinowa

Dla pewnego poważnego młodzieńca powstała ta kartka urodzinowa . Marzy on o zostaniu lekarzem ,ale nie umieściłam na kartce nic z tym związanego ,aby nie zapeszyć . Mam nadzieję ,że w tym roku solenizant na studia się dostanie ,życzę mu tego z całego serca .


Wykorzystałam maskę i 8 różnych stempli ,trochę taśmy papierowej , motyle i motywujący cytat .
Kolorystyka ograniczona i moja ulubiona ,jeśli chodzi o kartki męskie . Beże ,brązy połączone 
z niebieskim czy turkusem zawsze świetnie wyglądają .





Inspirowałam się starą mapką :


Dziękuję za życzenia świąteczne i pozdrawiam cieplutko .
U nas  dzisiaj świeci słońce ,ale wiatr chłodny wieje od rana i dyngus był symboliczny ;-)

17 komentarzy:

  1. No i pięknie wyszło, Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka, świetnie zinterpretowałaś mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka i bardzo podoba mi się ta mapka, podkradnę ją jeśli pozwolisz :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa , oryginalna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, elegancka, męska kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i piękna interpretacja mapki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka z klasą. Kolory idealnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu cudna i bardzo oryginalna ta kartka. Z męskimi zawsze problem ale Ty sobie poradziłaś wyśmienicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu sorki za pomyłkę , chyba się jeszcze nie obudziłam po Świętach :-)

      Usuń
  9. Ciekawa kompozycja i świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz