wtorek, 23 stycznia 2018

Uwaga !!! Słodzę ....

Ostrzegam ! Kto ma niską tolerancję na róż lepiej niech nie wchodzi dalej ;-)

A jeśli wejdzie ,to robi to na własną odpowiedzialność ;-)

Postanowiłam za jednym podejściem pokazać trzy kartki urodzinowe dla dziewczynek.
A że dziewczynki lubią róż ,to z wyborem koloru nie miałam problemów .

Różowości nr 1 ,z tańczącą Tildą . Diadem wykleiłam kryształkami .






Różowości nr 2 ,to cyferkowa kartka z pięknym jednorożcem .



Różowości nr 3 ,to kartka składak z gotowymi elementami . Sukienka dziewczynki podmalowana proszkiem perłowym i perlpenem -błyszczy pięknie ,ale nie umiem tego uchwycić .






Żyjecie ??? 

30 komentarzy:

  1. Sama słodycz :) diadem Ci ślicznie wyszedł :) Każda mała sroczka się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ja ha, weszłam na własną odpowiedzialność i nie żałuję. Karteczki śliczne, bardzo podoba mi się ta z jednorożcem ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh... faktycznie różowo ;) przeżyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo słodko dzisiaj u Ciebie :) Ale za to jak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko, różowo, pięknie :) Każdej małej dziewczynce spodobają się takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze!
    Dla małych księżniczek musi być różowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, weszłam na własna odpowiedzialność, bo róż tylko toleruje wsród ciuszków naszych cór, no ale u Ciebie Ewo prezentuje sie swietnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię różowy więc w te pędy weszłam zobaczyć to Twoje słodzenie, wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i zarazem przeurocze karteczki czyli to co małe dziewczynki kochają najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie możesz słodzić bo kartki są słodziutkie i cudne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. o fakt! pojechałaś na maxa :D
    cukier puder az się sypie...
    no ale jak inaczej jak to dla małych księżniczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wprawdzie różu nie lubię, ale kartki dziewczynkom się na pewno spodobają bo są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tyle bezkalorycznych słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowości całe mnóstwo, ale dziewczynki tak właśnie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie tam nigdy za wiele słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, różowo i słodko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tam ,oj tam różowe piękności zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy dotrwalam , oczywisciwe bardzo lubie roz co za tym idzie sliczne karteczki, solenizantki beda zachwycone, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam lubię różowy :) Kartki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawniej nie cierpiałam różu, teraz.....zdarza mi się popełnić;-D Sliczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tam lubię różowy, zwłaszcza na kartkach :D. Prześliczne kartki, a ta z jednorożcem, to chyba najładniejsza :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest różowo, ale da się wytrzymać. Wybaczam, bo efekty są niezle. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne karteczki. Wszystkie są pełne słodyczy i uroku. Ostatnia chyba najbardziej mnie uwodzi.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz