piątek, 25 sierpnia 2017

Z aniołem

Kartka wykonana według pokazanego kilka postów niżej  kursu .Wykorzystałam drugą stronę składaka , wypukły jest środek kartki . Kartka  z pięknym zadumanym aniołem oraz radosnym kwiatowo-motylowym tłem -taki kontrast ;-D Grafika w tle od Janet ,wzbogacona dwoma motylkami i dziurkaczowymi kwiatami . Suknia anielska błyszczy na różowo od pudru,a skrzydła są lekko perłowe od mgiełki .






Kartka na płasko mieści się w kopercie :




Dziękuję za komentarze i pozdrawiam serdecznie :-D

18 komentarzy:

  1. hmmm...wyjątkowo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny anioł.
    Dziękuję za wielkie serce 💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, aniele - dziękuję za tego anioła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka z cudownym aniołem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. EWuniu cudna jest , przed chwilą podziwiałam ją u Małgosi.
    Miłego weekendu Ci życze

    OdpowiedzUsuń
  6. How beautiful, Ewinka! Super and stunning creation! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten anioł, a kartka wyszła bardzo delikatna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już ją u Małgosi :) Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna anielica!!! Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita :) Anielica jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna!!! Anioł wygląda przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca Ewuniu, jestem zachwycona!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz