poniedziałek, 5 grudnia 2016

Brak pomysłów

Już wyeksploatowałam się świątecznie i nic nowego nie przychodzi mi do głowy a termin zabawy się kończy . Inka poprosiła o sanki lub bawiące się dzieci jako temat kartek świątecznych .



U mnie sanki z choinką czyli czas przedświąteczny jeszcze pokazany .Choineczka transportowana z lasu do domu gdzie będzie ubierana świątecznie ;-)))
Pejzażyk zimowy znany ,warstwy papiery przełożyłam warstwami kalki ,choinki atłasowe ,trochę konturówek ,kulek od Doroty co ma kota ( dziękuję :-))) ) i cekinów .




Na koniec dodałam trochę srebrnego brokatu :



Jak szybko rok zleciał , już jutro czeka nas ostatni temat świąteczny w zabawie u Inki .
                                                          Pozdrawiam serdecznie :-)))

15 komentarzy:

  1. Ja tu nie widzę braku pomysłów :))). Kartka wyszła super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za głupoty piszesz, jakie wyeksploatowałam. Przecież karteczka z pomysłem i pięknie wyszła. A moja dopiero jutro bedzie się tworzyć 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka!
    A w kolejnych musisz zmienić tematykę, Ewuniu, to pomysły wrócą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna i ten świąteczny zimowy klimacik...pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje zimowe kartki. Tchną magią, takim prawdziwym zimowym urokiem i przywodzą wspomnienie dzieciństwa.
    Buziaczki zimowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, saneczki jak się patrzy :) Karteczka pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka na sankach to był bardzo radosny dzień, przywołałaś wspomnienie z dzieciństwa, a pejzaż zimowy oddaje ten nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy, zimowy pejzażyk:) Dziękuję za udział w moim candy, zapraszam wkrótce na wyniki,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny, cudowny, zimowy klimat

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Choinka na sankach jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz