środa, 16 listopada 2016

Listopad u Ani

W tym miesiącu u mnie wszystko na niebiesko . Oczywiście jeśli chodzi o kartki wykonane  dla Ani ;-)
Wytyczne były proste . Kartka okazyjna  z brokatowymi elementami , świąteczna
z ptaszkami i wielkanocna lub kolejna na Boże Narodzenie według mapki :



Kartka okazyjna u mnie ,to kartka na urodziny lub imieniny . Nie przepadam za brokatem na kartkach  ,chyba że to kartki świąteczne . Wykorzystałam zakupioną specjalnie na ten cel taśmę brokatową w kolorze niebieskim oraz ścinki większe i mniejsze też w niebieskiej kolorystyce. Brązowe motyle ,cieniutka ramka od Basi ,fragment zegara UHK  i papierową taśmę z motywem turystycznym. Potuszowałam też miejscami leciutko tło na brązowo .






Błysk brokatowej taśmy jako tako widać ;-) 

Kartka z ptaszkami to składak niebiesko -biały . Kartka bardziej zimowa niż świąteczna 
chociaż sanki Mikołaja stoją ;-) Dwa tekturkowe ptaszki nieznanych gatunków też są :



I trzecia kartka według mapki, u  mnie w stylu C&S . Mapka przewrócona .Kartka na Boże Narodzenie z brokatowym elementem w postaci paska pod digi-stemplem z napisem od Agnieszki Janas 



I niebieski kolaż :



          W grudniu mam nadzieję ,że będzie u mnie  bardziej kolorowo , bo Ania dała nam całkowitą wolność tematyczną  :-))) 
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Wasze komentarze zostawione pod makową kartką 
i zimowymi :-)))

19 komentarzy:

  1. Ewuniu, jako fanka niebieskiego koloru i Twoich kartek jestem pełna podziwu. A już na karteczkę z ptaszkami, saniami Mikołaja i klimatyczną latarnią nie znajduję słów zachwytu.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ta z ptaszkami - cacuszko :) Zawsze podziwiam takie składaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace :) Ta z ptaszkami jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, ale ta z ptaszkami rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu cudne sa te kartki , mimo ze nie lubisz brokatu to udało Ci się go troszeczkę przemycić:-)
    Moja faworytka to ta z ptaszkami i latarnią. Jest cudowna. I niebiesko białe zestawienie kolorystyczne zawsze kojarzy mi się z zimą. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, ptaszki są cudne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, zimowo - świąteczna nastraja na Święta i na śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie kartki, a z ptaszkami ta naj...:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki. Ta z saniami jest rewelacyjna 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi dogodziłaś - niebieskości uwielbiam, a w połączeniu z bielą - poezja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki są piękne ale ta z ptaszkiem najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ładne ale składak zawsze robi wrażenie.Przestrzeń jest mile widziana.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna produkcja, składaczek jest prześliczny i bardzo klimatyczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć nie przepadam za takimi zimnymi kolorkami to ten zestaw mi się podoba! Zwłaszcza ta z ptaszkami! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz