poniedziałek, 17 października 2016

Prosty składak - odsłona I

             Dawno mnie tu nie było ;-) A to za sprawą złośliwego kabla ,który postanowił przejść na zasłużoną ( według niego ;-)  )emeryturę ,w związku z czym nie mogłam  przesłać zdjęć
z aparatu do komputera .
Nowy kabel dotarł dzisiaj ,zatem czas nadrobić zaległości .
            Zaczynam od kartki - jedynej jaką w tym roku zrobiłam z okazji Dnia Nauczyciela .
W ubiegłym roku od klasy licealnej wychowawczyni wielbicielka Juventusu dostała kartkę w barwach zespołu ,z piłkarzem . W tym roku ,żeby całkowicie nie powielać tematu sportowego powstała kartka nawiązująca do wykładanego przedmiotu .
           Grafika -kolorowanka wydrukowana i pomalowana akwarelkami ,konturówkami,  perlpenami z odrobiną mikrokulek .






Ten prosty składak posłużył mi do stworzenia mini serii ,ale każda kartka jest na inną okazję .

                    Przypominam o moim białym candy - jeszcze można się zapisać :-)))

18 komentarzy:

  1. Super!!! Ja teraz tworzę dwanaście kartek imieninowych dla nauczycieli, które mają nawiązywać do nauczanego przedmiotu... niby łatwo, ale trochę się muszę nagłówkować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna kartka tematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chemiczna kartka :) Bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, kartka jak zwykle rewelacyjna. Ciekawe jaki wzór pisze pani chemiczka na tablicy?:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi o chlorek sodu ,może azot ;-) Ja tam z chemii orłem nie byłam ;-)))

      Usuń
  5. cudna :) dziekuję za udział w mojej zabawie :) i jak najbardziej możesz :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna! ależ zazdroszczę pani nauczycielce :) z chęcią bym zobaczyła na żywo jakąś Twoją pracę, bo nigdy zdjęcia nie oddadzą całego uroku, a skoro na zdjęciach są takie śliczne to na żywo muszą być jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogato wyposażyłaś całe laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Ciekawe jaka tam mikstura powstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, świetny pomysł na kartkę dla nauczycielki chemii! Wykonanie - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, co roku nie mogą być takie same. Ta z tymi próbówkami i innym sprzętem ( juz nawet nazw nie pamiętam) jest fantastyczna 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle pomysłowo, oryginalnie, wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda... i laboratorium i pani nauczycielka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chemiczka chyba była zachwycona karteczką. Fajna i bardzo pomysłowa praca. Jest super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz