czwartek, 23 czerwca 2016

Składak ze Spuchlinką

         W ramach nagrody za udział w candy Maguda podesłała nam ( uczestniczkom ) maila
z kolejną uroczą Spuchlinką ( dziękuję bardzo :-)))  ). Tym razem młoda dama niesie wielki tort i idealnie pasuje na kartki urodzinowe lub imieninowe.
Moja Spuchlinka trochę się naczekała ,ale w końcu nadszedł jej czas.

Kartka złożona , wykorzystałam grafikę Janet ,którą otrzymałam od Basi Aisab ( dziękuję :-)))  ) ,kwiaty tym razem ręcznie wycięłam z foamiranu ,potuszowałam i pomalowałam akwarelkowymi kredkami. Gałązka z ptaszkiem od Doroty co ma kota ( dziękuję :-))) )
Róż ( nadal się mnie mocno trzyma  ;-)  )przełamałam zielenią i odrobiną czerni .


Po rozłożeniu widać kolejne plany 



Torcik troszkę ozdobiłam kółkami z dziurkacza ( wisienki ) oraz konturówką





Mam nadzieję ,że się spodoba jubilatce :-)))

19 komentarzy:

  1. Ba - nie tylko jubilatce, mnie też się podoba. Forma tej kartki jest niesamowita, a Spuchlinka ugina się z pysznym torem - świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna , przestrzenna praca., solenizantka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Forma składaka sprawia, że po otwarciu kartka bardzo pozytywnie zaskakuje kolejną piękną grafiką i jeszcze dedykacją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo !!! Cudna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna kartka,jak zwykle zaskakująca:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Twoje składaczki: ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa i śliczna karteczka...

    OdpowiedzUsuń
  9. taka forma na pewno zachwyci jubilatkę, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wspaniały składaczek. I kolorystyka taka urocza - ja bardzo lubię róż:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wykorzystana Spuchlinka. Super składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna!! Niebanalna forma i ta elegancka czerń, super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny składaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze!
    PODIUM dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna! cudowna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam też lubię róz na kartkach, no jakoś tak mi pasuje i już ;-D
    to ona się Spuchlinka nazywa? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna :) Mi na pewno by się spodobała ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz