poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Kartki na różne okazje -kwiecień

Wytyczne w zabawie u Ani na kwiecień były następujące :


Kartka na Boże Narodzenie  zimowa , kartka wielkanocna w kolorach żółci i zieleni .
Kartka na urodziny/ imieniny w bieli,żółci i zieleni  lub kartka komunijna z kielichem i hostią .

Kolejno powstały : 

kartka zimowa w kształcie śnieżynki znaleziona tutaj . W dodatku środek w formie shaker boxa , wypełniony koralikami ,bo w tym bałaganie, który zrobiłam w przydasiach nie mogę znaleźć sypkiego brokatu .Choinki atłasowe ,konturówka biała i srebrny brokatowy klej.






Kartka wielkanocna ,forma nie jest u mnie  nowa . Kurczak wydrukowany i pomalowany kredkami akwarelowymi i konturówką :

                                          

Kartka urodzinowa /imieninowa ,wazon z tulipanami również wydrukowany i pomalowany ,dokleiłam gałązki forsycji . Mało koloru białego w mojej kartce ,ale mam nadzieję ,że Ania mi ją zaliczy ;-)))



I kolaż :


Dziękuję za Wasze komentarze i pozdrawiam serdecznie .

19 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki Ewciu. Zimowa jest świetna, bardzo oryginalna.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zimowa mi najbardziej się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki, ale mnie urzekła zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowa karteczka ma bardzo oryginalny kształt , jak na kartkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, kolejne śliczności. Ta pierwsza gwiazdka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalne kartki, zimowa wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne :) Ta zimowa to arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Płatek śniegu zachwyca, pozostałe kartki też mi się podobają - takie inne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki piękne :) zimowa jest super, można ją na choince powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka różnorodność! Śliczne są, choć zimowa rzeczywiście wygląda wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie karteczki. Takiego kształtu kartki gwiazdki jeszcze nie widziałam. A zielono-żółte kolorki lubię na wielkanocnych karteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że mój komentarz poleciał sobie w kosmos :-)
    Karteczki są świetne, pięknie poradziłaś sobie ze wszystkim tematami. Ale oczywiście moja faworytka jest Twoja genialna zima. Ta kartka jest przepiękna. Cieszę się że mogę Cie u siebie gościć i mam nadzieję , że i maju będę oglądać Twoje niekonwencjonalne formy papierowe :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda kartka inna, a jedna piękniejsza od drugiej. No i ten shaker
    box cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  15. gwiazdka bardzo fajna w swojej nietypiczności :-)
    ale i kurczakowi niczego nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda wyjątkowo piekna, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz