wtorek, 29 grudnia 2015

Z motywem bajkowym

W tym przypadku chodziło o bohaterów z bajki  Kraina Lodu . Dwie kartki dla dziewczynek
w różnym wieku.

                                                                      Kartka nr 1

W bieli i błękitach ( papier z kolekcji Frozeen ) , w tle lodowy zamek Elsy ,wprawdzie
w bajce krzesełka nie było ,ale jakoś mi tu pasowało kształtem to otrzymane od Aisab
( dziękuję ) ,zatem je dodałam. Elsa wydrukowana, pomalowana kredkami akwarelowymi ,na sukience brokat i małe kryształki .







Kartka nr 2 

W kolorze i bardziej tłoczna ;-) Anna oraz pozostali wydrukowani, bądź  odrysowani na papierze i podmalowani kredkami i konturówką . Papiery w tle"Najlepsze życzenia" Galerii Papieru ,cyfra z Magicznej Kartki ,balonik od Doroty co ma kota ( dziękuję Dorotko !)







Przez te długie rogi miałam problem z kopertą ;-)))



24 komentarze:

  1. Ewinko - nie wiem jakimi słowami wyrazić podziękowanie za przepyszną niespodziankę!!!To, że mogę każdy szczegół zobaczyć , dotknąć, ogarnąć całą kompozycję kartki,jest najlepszą lekcją jaką otrzymałam w prezencie od Ciebie.SERDECZNE DZIĘKI!!!Kolejne kartki zrobione w innej formie staranne, przemyślane, będą cieszyć właścicielki, a nas oglądających motywować do staranności w pracach.
    Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się bałąm ,że zaginęła ;-)))Cieszę się bardzo,ze niespodzianka się udała ,ale aż taka idealna moja kartka nie jest :-)))

      Usuń
  2. nie znam takich bajek....! :-O
    chyba juz z nich "wyrosłam"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w miarę na bieżąco jeśli chodzi o filmy Disneya ;-)

      Usuń
    2. za daleko mam swoich bratanków i siostrzeńców ;-D

      Usuń
  3. Wspaniałe i oryginalne, Twoje kartki zawsze zadziwiają pomysłowością. Z pewnością się spodobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. bajkę znam i owszem , bo mieszka ze mną od ponad roku .... Karteczki są cudowne i moja by oszalała na ich widok ... Twoja pomysłowość jest niesamowita życzę i dalszej weny

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i pomysłowe kartki! Podziwiam!
    Wyobrażam sobie zachwyt obdarowanych dziewczynek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie pomysłowe i przepięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staranne, piękne i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne karteczki, zwłaszcza pierwsza, moja córka piszczałaby z radości, gdyby taką dostała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkiej pomyślności w nowym roku życzę :)

      Usuń
  10. Ależ piękna ta kartka i napracowałaś się solidnie, ale efekt jest.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo pracy, ale jaki efekt! Kuzynka mojego synka w wieku lat 7 byłaby zachwycona - Elza jest wciąż na tapecie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesympatyczne karteczki i mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudoooo.Szczęścia w Nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie rozkoszne ... każda mała dama chciałaby mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie są świetne, ale forma tej pierwszej jest niezwykle efektowna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz