poniedziałek, 7 września 2015

W ramach kooperacji ;-)))

W ramach kooperacji powstała kolejna kartka , która ma być wzorem dla Doroty od kota .
Pierwsza kartka była kocim pudełkiem . Ponieważ Dorotka wyraziła chęć dalszej kooperacji ( mam to na piśmie ;-)))  ) zrobiłam  tym razem kartkę łatwiejszą niż poprzednia .Nic nie trzeba dodatkowo doklejać tylko ciąć i giąć ;-)))
Tematu dobrze nie czułam ,bo jakoś nie miałam pomysłu jak  pokolorować tych wydrukowanych motocyklistów . Papier w tle Loft UHK , stemplowe ślady opon .






Z tyłu znalazło się miejsce na motocykl tekturkowy ,aparat i parę słów .


Tematycznie kartka związana jest z pasją Doroty i jej rodziny . Ponieważ  zlot motocyklistów był w Czechach ,blisko mojego miejsca zamieszkania ( owa bliskość mogłaby być dyskusyjna dla niektórych ;-)  )  Dorota zaproponowała spotkanie  oko w oko .  Przekazanie kooperacyjnej koperty nastąpiło podczas owego spotkania . Miałam okazję zobaczyć czym się wozi Dorota i mało nie padłam z wrażenia na widok tego pojazdu jednośladowego :-))) CUDO !!!
Dziękuję Dorotko za to spotkanie w realu ,miło mi było poznać Ciebie i  Twoją rodzinę .

A tak w ogóle ,to jestem w trakcie małego remontu . Słowa w trakcie są tu właściwie nadużyciem, bo ciągle przekładam rzeczy z jednego miejsca w inne , znalezienie wolnych miejsc już graniczy z cudem . Nasunęły się mi w związku z tym  różne wnioski :
- człowiek to istota gromadna : gromadzi rzeczy,gromadzi ,upycha po to ,żeby później mieć z nimi problem
- taki remont skłania do refleksji , znalezione podczas opróżniania szafek taśmy  video przypomniały mi ile rzeczy kiedyś nagrywałam wierząc ,że je później obejrzę, na tej wierze poprzestawałam ,dyskietki komputerowe - dopiero jak je zobaczyłam to zaczęłam zastanawiać się ( techniczna nie jestem  ) czy w laptopie  jest miejsce na włożenie dyskietki - nie ma .
- zawsze przy remoncie działa prawo Murphyego - jak masz całą masę roboty ,to ktoś ci jeszcze jej dołoży ;-))) I jeszcze wiele innych mogłabym podać ,ale nie będę już przynudzać.

Pozdrawiam i kończę ten przydługi post :-)))

15 komentarzy:

  1. Rany koguta, ale Ty jesteś uzdolniona, ciągle coś nowego wymyślasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś, praca jest supeeeeeeeeeer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bombowa kartka!! Rewelacja, świetny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna karteczka. Mam nadzieję, że w tym tygodniu przybędą zamówione do pokoju naszego dziecka meble, wszystko pochowam i zamknę temat remontu rozpoczętego we wakacje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka Ewciu! Mam nadzieję, że szybko uporasz się z remontem. Może odkryjesz jeszcze jakieś zachomikowane skarby? Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ...no i życzę szybkiego uporania się z remontem

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej jeszcze nie widziałam,śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna jest :) Powodzenia z remontem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz