niedziela, 14 czerwca 2015

Z pewnością męska ....

Tym razem mam więcej pewności co do charakteru tej kartki ;-))) Ponownie sięgnęłam po zestawienie kolorystyczne ,które zawsze podobało się mi na blogu Doroty_mk . Inspirowałam się mapką ,ale to dość luźne nawiązanie .Brązy i turkusy dały tym razem taki efekt . Papier w tle z Magicznej Kartki , tag większy Studio75 , mniejszy własnej produkcji , zębatki to stemple wycięte ,podmalowane przeźroczystą konturówką , miedzianym perlpenem i cienkopisem czarnym, z dodatkiem 1 ćwieka .Kwiaty w liczbie 1,5 sztuki dodane w celu rozjaśnienia miejscowego.
 Wszędzie też poszalałam z tuszowaniem brzegów :-)))






Środek :





Te cudne motyle to darmowe stemple , które ściągnęłam , ale nie zapisałam w normalnym miejscu z jakiej są strony, tylko na ścinku ,który niestety przepadł . I niestety nie pierwszy raz ginie mi w ten sposób link do interesującej strony. Potuszowane wyglądają pięknie .


Kartkę zgłaszam na wyzwania :




I znów pasuje do zabawy  Irenki i zespołu : tuszowanie jest i kwiaty sztuk 1,5 zrobione z pomocą dziurkaczy z marszczonego srebrzonego papieru i ścinków papieru GP .


A jeszcze załapię się na wyzwanie :
creativecornerchallenges.blogspot.com/2015/06/team-melbugaboo-just-for-boys.htmlcreativecornerchallenges.blogspot.com/2015/06/team-melbugaboo-just-for-boys.html - dla chłopaka 

Pozdrawiam nocną i burzową porą . Jak była susza to była , a teraz trzeci dzień burzowo-deszczowy . Podlało roślinki , teraz można mieć obawy czy nie będą gnić jak będzie tak nadal codziennie padać.

13 komentarzy:

  1. Tak industrialnie i prawdziwie po męsku-pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, męska i charakterna! Motyle dodają jej lekkości, nie ujmując nic z męskości. Rym nie zamierzony ;)
    A mi prawie zalało kuchnię w ciągu kilku minut tak intensywnej ulewy z gradem, jakiej jeszcze w życiu nie widziałam. Mam nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy...

    OdpowiedzUsuń
  3. no po prostu wspaniała!! i z całą pewnością męska! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna :) Uwielbiam wszelkie tuszowania a motyle są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trafiona kolorystyka, świetna kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. I na męskiej kartce można poszaleć z kwiatkami :) bardzo fajne zestawienie kolorów i faktycznie urocze motyle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorry for the late comment!
    I really like your card, It's simply gorgeous!!!
    Thanks for playing along with our just boys theme at CCC
    Xx Linda DT-CCC

    OdpowiedzUsuń
  9. Superaśna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz