niedziela, 3 sierpnia 2014

Już jestem

Po tygodniu leniuchowania na pięknym Podkarpaciu ,wróciłam na równie piękny Dolny Śląsk. Przed wyjazdem wykonałam dwa albumy na wymiankę prywatną z Kasią ,która zrobiła dla mnie piękną biżuterię sutaszową . Jako pierwsze wysłałam karteczki, a album miał być dosłany później. To "później" się bardzo wydłużyło, dlatego zrobiłam dwa albumy i dodałam jeszcze karteczki.
Albumy przeznaczone są dla córeczki Kasi. Kasia nie lubi różowego koloru zatem album większy wykonałam z różnych papierów zielonych i żółtych , ozdobiłam go tekturkami, wyciętymi elementami ozobnymi z Magicznej Kartki oraz kwiatkami.

Zdjęcia robione wieczorem , szybko i są fatalnej jakości nawet jak na mnie :-(












Album mniejszy przeznaczony jest na zdjęcia z chrztu , wykorzystałam papiery wizytówkowe białe i kremowe . Obok imienia miejsce na wpisanie daty chrztu .


Wnętrze albumu jest takie same , kartki z góry i z dołu mają skromne przybranie
 z kwiatów .



Nie wiem kiedy ogarnę Wasze blogi , raz tylko udało mi się skorzystać z internetu ,ale krótko . Dzisiaj jeszcze ogłoszę zapowiadane candy :-)))











1 komentarz:

Dziękuję za komentarz