wtorek, 1 lipca 2014

Prawem serii ....

.............. powstała kolejna kartka według mapki z posta poniżej. Nie wiem czemu ,ale ten fiolet gniecionego srebrzonego papieru zawsze wychodzi na zdjęciu inaczej niż wygląda
w rzeczywistości.
                W górnej części wykorzystałam resztki papierów GP , środek zajmuje pasek
 z białego,tłoczonego papieru czerpanego, kwiatki i listki wycięte ręcznie również z papieru czerpanego  z Namaste, środki kwiatków z dziurkacza . Dodałam jak zawsze trochę kwiatków atłasowych i zielonej rafii. Oraz oczywiście drobne dziurkaczowe motylki ( którymi jestem nadal zachwycona ), lubię je umieszczać na kartkach.








Wykorzystałam papiery czerpane :






Zgłaszam ją na wyzwanie w Namaste . 

Pozdrawiam wieczorową porą :-)))



9 komentarzy:

  1. Ładna , delikatna kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka i maleńkie motylki:)
    Fiolet rzeczywiście bywa trudny do fotografowania :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczna i delikatna, nacięłaś się tych papierków ale warto było:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, ślicznie połączone kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. motylki są zawsze super:) śliczna karteczka:)
    dziękujemy- DT Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka!Dziękuję- DT Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale elegancja bije z Twojej pracy! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle poznałam od razu Twoje dzieło i jak zwykle jestem zachwycona, tym co stworzyłaś . Dzisiaj Ewinko jestem u Ciebie z wizytą jako DT - Namaste :) . Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz