wtorek, 27 maja 2014

Tag majowy

Zbliża się koniec maja ,czas zatem zamieścić tag na wyzwanie UHK . Wytyczne na maj :



Jedyną maską jaką posiadałam do tej pory była maska plaster miodu. Mogłam wykonać jakąś własną , ale z tego nie skorzystałam. Mój tag jak zawsze z elementem zwierzęcym, miałam jeszcze umieścić hasło "słodkiego,miłego życia " , ale puste miejsce zapełniłam częściowo kawałkami słomy. Odbite tuszem okienka plastra podmalowałam złotym perlpenem oraz mikrokulkami.
Dwie pszczółki zrobione z papieru morwowego, skrzydła z pergaminu.




2 komentarze:

  1. Tag - MIODZIO!, a słoma to bardzo fajny element dopełniający "okoliczności przyrody" na Twoim tagu! Chciałoby się powiedzieć: "Bee sweet!" Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki tag :) Dziękuję za udział w zabawie tagowej na UHK Gallery.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz