wtorek, 18 marca 2014

Dziecięce kartki

Na wyraźną prośbę powstały dwie kartki dla dziewczynek, obie sztalugowe i kolorowe .Kartka numer 1 miała być wykonana identycznie jak piramidkowa kartka z żyrafą. Zamiast żyrafy miał się pojawić zajączek lub królik. Z czeluści internetu wyłowiłam zajączka
 ( dziękuję za możliwość skorzystania z tego obrazka ), tym razem go wydrukowałam, potuszowałam na szaro i podmalowałam perlpenami. Bukiet zrobiłam z kwiatków
z dziurkacza.





Druga kartka z pszczółką ze starego numeru Małego Artysty . Już robiłam taką kartkę
 i zamieściłam ją na swoim starym blogu  tutaj .Pszczółka  wycięta z papieru morwowego
 i wizytówkowego, skrzydełka z pergaminu , kwiatki wycięte ręcznie, zielone koperki wytuszowane wykrojnikowe scrapki :





Na koniec kredkami akwarelowymi podmalowałam buźkę i rączki pszczółki .


Jeszcze pokażę co dostałam w paczuszce ( wygrałam candy ) od Aisab. Wszystko pięknie,oddzielnie popakowane w woreczki , Basiu dziękuję raz jeszcze i czekam na Twoj powrót :-)))


6 komentarzy:

  1. jakie one piekne i kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączek " wpadł mi w oko", ale pszczółka jest też super, pewnie ucieszy obdarowanych- rodziców dziecka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki niesamowicie słodkie . Gratuluję też wygranej , tak Basia wszystko oddzielnie pakuje ja też byłam tym zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzę, że u Ciebie też królują dziecięce kartki.
    Sliczniusie, a Twoje kursy kartkowe mam podlinkowane w zakładkach i zbieram takie rzeczy, bo to skarby.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe świetne ;) Na pewno się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faaajne :D A dla dzieci to na pewno wielka frajda dostać taka kartkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz