piątek, 20 września 2013

Tag wrześniowy

Wytyczne na wrzesień dotyczą czasów szkolnych. Tag ma zawierać postać dziecka, dodatkowo element związany ze szkołą i ma być wykonany w stylu vintage lub shabby.
Te style są mi zupełnie obce :-((( W tagu wykorzystałam wydrukowaną grafikę z internetu, trochę tuszu ,koronki i tekturkowy pędzel z Wycinanki.


To najmniejszy z dotychczas robionych tagów i tylko tyle dobrego o nim mogę powiedzieć ;-)))
Zapraszam na tagi szkolne całej ekipy  , a szczególnie do Tanitty i Funii .


16 komentarzy:

  1. Fajną grafikę wyszperałaś, świetny tag!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to wykombinowałaś,sliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ale dlaczego taki "blady "przecież w szkole jest wesoło i kolorowo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się,taki fikuśny,wesoły

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Twoje rozterki Ewinko - ja też jeszcze nie wyczuwam do końca klimatów shabby, czy vintage... Ale w końcu to WYZWANIE! Nie jestem ekspertem, ale mnie się podoba. I ma jeszcze jedną ogromna zaletę: można go sobie pokolorować wg własnego uznania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet na takim tagu wpasowałaś zwierzaka hi hi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodki maluszek- czy dobrze widzę ptaszka siedzącego na pędzelku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to Twoje maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak maleńki, dla mnie w tym miesiącu to też było wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótko i na temat;)Urocze maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. małe jest piękne :) wg mnie jest fajny - grafika super

    OdpowiedzUsuń
  12. Mały, a cieszy. Śliczniutki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz