czwartek, 18 lipca 2013

Tag lipcowy

Tym razem wytyczne zjeżyły mi włos na głowie :-) W tagu lipcowym należało wykorzystać :
 zamek błyskawiczny i dowolny rodzaj figur geometrycznych .




Pomysł początkowo miałam zupełnie inny. Wymagał on jednak posłużenia się maszyną do szycia a ja unikam szycia papieru . Zajrzałam do internetu i znalazłam stronkę z kursami na broszki z zamków błyskawicznych. Cuda owe tutaj ,trzeba wejść w dodatki .
Jedną z broszek była ważka i tą postanowiłam zrobić . Niestety  zamki błyskawiczne nie chciały ze mną współpracować ,w dodatku okazały się mocno złośliwe i żyjące własnym życiem .Nie jestem szczególnie zadowolona z efektu :-((( Ale nic innego nie planuję bo inne prace czekają .....

Materiały  zgodne  z wytycznymi  :


Ważka po zszyciu ręcznym i sklejeniu klejem magik ( jeszcze się nie dorobiłam pistoletu na klej ;-(((  )


Dodane różnej wielkości pałki wodne( na największej motyw geometryczny ), listki to resztki materiałowe z zamka, trochę brokatu   :








Zapraszam na blogi Funii i Tanitty  oraz całej ekipy tagowej :


Dziękuję za komentarze.

Zapraszam na moje candy tagowo-przydasiowe :-)))

23 komentarze:

  1. Pomysł na ważkę - świetny, wykonanie również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i nawet słychać szum skrzydełek :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie - BOMBA!!! Świetny tag! Serio-serio!!!
    Wiem z doświadczenia, że zdjęcia nie są w stanie w pełni oddać uroku Twoich prac ;)
    Więc pewnie w "realu" wygląda jeszcze lepiej! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry pomysł na wykorzystanie zamka - ważka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałaś się! Wyszło bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny oryginalny pomysł, ważka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważka z zamka! Kto by pomyślał :) Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała ważka i cały tag ponownie w wersji zwierzęcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna ważka! Piękny tag.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykorzystałaś zamek :) Nie wpadłabym na to żeby zrobić z niego ważkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś pomysłowa. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł,a ważka jest rewelacyjna i to wykorzystanie resztek suwaka na listki,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no pomysł jest rewelacyjny !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowy:) Rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny tak świetny pomysł
    gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super genialny pomysl Wazka super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, bardzo pomysłowo to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł z tą "zamkową" ważką - super tag w letnich klimatach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz