niedziela, 15 lipca 2018

3 x 60

Czyli trzy kartki z okazji 60 urodzin  ,dla jednej osoby .Dla kobiety ,o której poza liczbą lat nic nie wiem .

Jako pierwsza powstała prosta pastelowa kartka z resztek papierów . Oczywiście kartka z wykorzystaniem stempli kolorowanych markerami i znanym już cytatem . Ostatnie słowo troszkę zmieniłam i teraz dopiero zobaczyłam ,że błędnie nazwisko napisałam .Muszę poprawkę zrobić ;-)





Jako druga powstała kartka z naszego # 6 wyzwania czyli składaczek w fioletach.
Wzbogacony dwoma rodzajami taśmy papierowej w linie i w kropki .





Kartka trzecia w klimatach morskich . Złota rybka pudrowana na gorąco ,łuski podmalowane perlpenem 
a oczko preparatem spękajacym .




                                                        Pozdrawiam wieczorową porą :-)

16 komentarzy:

  1. I pomyśleć że ja niedługo takie kartki będę dostawać :-)Chcę zdecydowanie złotą rybkę , choc i pozostałe dwie są świetne :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, najbardziej podoba mi się ta ze złotą rybką- super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysłowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki Ewciu! Ale ta z rybką jest FANTASTYCZNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kolorowe kartki, a twoje właśnie tajta są. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe :) złota rybka wygrywa !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki, Ewciu, Ta złota rybka na pewno spełnia najpiękniejsze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia zazdroszczę Ci tych pomysłów- każda kartka jest niesamowici oryginalna- ode mnie nieustające brawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są!
    Rybcia jest "the best" :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ekstra! Zwłaszcza rybka mi wpadła w oko 👍😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki na 60 urodzinki. Piękne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe kartki! Ostatnia najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest sztuka zrobić kartki dla jednej osoby! Ty sobie świetnie poradziłaś! wszystkie piękne:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz