piątek, 19 stycznia 2018

Kocia

Moja koleżanka będąca w posiadaniu 4 kotów obchodziła urodziny .
I jak co roku ,nie byłam zbyt oryginalna w wyborze tematu kartki .
Wykorzystałam nowy stempelek z kotkami ,który powiększony został według potrzeb.
Postawiłam na radosny klimat i oszczędne ozdoby ;-)

Stempel częściowo wycięty ,pomalowany kredkami i markerami .
Napis ,motyl i koronkowy border z gotowego zestawu skrapków ,który wczoraj otrzymałam w prezencie 
i koniecznie musiałam wypróbować .
Ramki górą podklejone tekturkami ,lekko odstają .







                                                                Koleżanka zadowolona ;-)

17 komentarzy:

  1. Przesłodka! Zadowolona obdarowana to najlepsza recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna!!
    podziwiam wasze malownicze zdolności ;D
    mnie za diabła nie chcą wyjść ale może mi zwyczajnie brak cierpliwości
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karta. Koteczki są słodkie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kocia kartka. I ja je kocham. Mam cudowną Kicię. Od 8 lat. Przygarnęłam bezdomną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziutka misiowa karteczka - bardzo mi się podoba :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka! Koci stempel wygląda cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że koleżanka zadowolona, bo karteczka jest super :) Stempel z kotkami bardzo uroczy :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kartka, ładna, zabawna, a że koleżanka zadowolona, to dla twórcy największa radość, pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również ucieszylabym się z takiej kartki. Jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz