środa, 26 lipca 2017

Mrocznie ,ale nie do końca ;-D

Chciałam Was zaprosić do udziału w kryminalnej rozdawajce z okazji 6 rocznicy blogowania .

Wszystkie moje zabawy czyli 10 do tej pory, były tematyczne ,w związku z tym 11 zabawa nie może być gorsza :-D A ja jako wielbicielka kryminałów nie wiem czemu do tej pory omijałam ulubiony temat ;-D





      Rozdawajka kryminalna jak zawsze u mnie jest przydasiowa ,temat szeroki jak rzeka zatem i przydasie będą najróżniejsze .

Zasady jak zawsze :

- w komentarzu należy zgłosić chęć udziału w zabawie
- umieścić banerek na pasku bocznym
- nie trzeba być obserwatorem ,ale jeśli ktoś chce zagościć na dłużej to zapraszam serdecznie
- zapisy do 26 sierpnia 2017 roku , losowanie 28 .08.2017 roku .

                                                              Zapraszam serdecznie :-D

29 komentarzy:

  1. Ewuniu, z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy. Banerek wisi na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, kusisz i intrygujesz. Ale jako że ostatnio wygrałam u Ciebie "Białe candy", to dam szansę innym.
    Wielkie gratulacje z okazji rocznicy i życzę Ci jeszcze wielu, wielu wspaniałych lat blogowania.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu jaka piękna rocznica! Gratuluję i życzę kolejnej 10! Ustawiam się grzecznie w kolejce i biegnę powiesić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, gratuluję tak pięknej rocznicy!!! życzę Ci nieustającej weny i morza pomysłów! a do zabawy ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O, kurczaki niezła rocznica. I ciekawy pomysł na tematyczne candy 😃 Z chęcią zapiszę się ba taką zabawę.
    Gratuluję 6 latek i życzę kolejnych twórczych 😃(znając twoje możliwości będą bardzo twórcze )
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś piekne latka, jak naszego synka w tym roku! No i swietny pomysł z tematem rozdawajki!!! Chetnie dołącze do zabawy i w razie wylosowania poprosze kryminalnego maka:):):) no i kolejnych wspaniałych rocznic zycze i radości z tworzenia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek wisi na pasku bocznym bloga: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, zaintrygował mnie temat Twojego candy więc jak nic sie zapisuję :)
    Gratuluję 6lat Ewuniu i iby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno się w to nie bawiłam, więc zapisuję się również. Tym bardziej, że pobudziłaś moja ciekawość "kryminalnymi przydasiami". ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i serdeczności :) Przyłączam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kryminalnego candy nie mogę sobie odmówić :) Gratuluję 6 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 6 lat to piękny staż Ewuniu! Serdecznie gratuluję, Twój blog ani na chwilę nie zwalnia tempa, to niezwykle kreatywne miejsce w sieci.
    Z przyjemnością spróbuję szczęścia, ustawiam się w kolejce.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie- 6 lat to już poważny wiek jak na blog;)
    kryminały kocham tak wiec w ciemno zapisuję sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje 6 lat blogowania, zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tu się nie zapisać, gdy okazja taka szczególna!
    Gratuluję i życzę następnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje 6 roczku:)
    Bardzo lubię kryminały, a losowanie będzie w moje urodziny, więc muszę spróbować swojego szczęścia:) Chętnie zapisuję się do zabaw:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. 6 lat to super rocznica, gratuluję serdecznie. Temat zabawy intrygujący a banerek trochę straszny. Też jestem miłośniczka kryminałów więc zgłaszam się do zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam candy i miłe niespodzianki (oraz czytać książki) dlatego biorę udział.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!
    Intrygujący tytuł zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna rocznica-gratuluję i życze kolejnych wspaniałych. Kryminały uwielbiam więc i ja dołacze do kryminalnego candy. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. To już 6 lat ... Jak ten czas leci :).

    Z chęcią i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Ewuniu chętnie będę obserwowała twoje poczynania na google + i biorę udział w zabawie stając na szarym kryminalnym końcu. Też uwielbiam kryminały

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i wszystkiego dobrego Ci życzę na następne blogowe latka:-)
    Kryminały uwielbiam, więc i ja się zgłaszam do zabawy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy,do zabawy dołączam,serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję tylu lat w blogosferze i życzę wielu kolejnych twórczych lat. Zawsze uwielbiałam kryminały a swego czasu uwielbiałam oglądać kobrę to staję sobie grzecznie w kolejce po szczęście w losowaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuniu i ja na ostatnią chwilę dopisuję się do kolejki :) gratuluję rocznicy i bardzo się cieszę, że założyłaś bloga, pokazujesz nam swoje piękne karteczki i dzielisz się wiedzą jak niektóre z nich wykonać :) pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kryminały, więc nie mogę się nie zapisać do kryminalnego candy ;) Zajrzałam szybciutko na bloga i stwierdzam, że tworzysz bardzo ciekawe prace, więc zostaję z Tobą na dłużej :)
    Banerek wisi na http://janiaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz