wtorek, 25 lipca 2017

Dziecięce kartki

Też zrobione przed wyjazdem ,ale tym razem kartki bez cyferki w roli głównej .Kolorowa kartka z uroczym dinozaurem ,który został naklejony na kartkę namiotową o kształcie trapezowym . Taka była prośba odnośnie głównego tematu na kartce ;-D Dinozaur pomalowany markerami i konturówkami .





Mniejszy dinozaur naklejony został z tyłu i trzyma w pysku życzenia ;-D 

Kartka druga ,bez wytycznych . Nie miałam czasu na wymyślanie tematu ,wykorzystałam kolejny zakupiony chiński stempelek . Kartka za bardzo się mi nie podoba pod względem kompozycji ,ale z pokolorowanego stempelka jestem zadowolona .






Pozdrawiam serdecznie :-D I dziękuję nieustająco za budujące komentarze i za to ,że zaglądacie . 

19 komentarzy:

  1. Ewinko kochana, koloruj!!! MNie się ta druga bardzo podoba! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, super! Jak ja uwielbiam oglądać Twoje kartki to nawet nie masz pojęcia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe o piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki :) Radosne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie obie! Dinozaury słyszę na co dzień. Mieszkam niedaleko parku ruchomych dinozaurów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dinuś pierwsza klasa! Druga kartka jest świetna, trochę nie rozumiem o co Ci chodzi z tą kompozycją ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz Ewciu głowę pełną niesamowitych pomysłów. Obie karteczki są świetne. No, może druga podoba mi się odrobinę bardziej ale to pewnie dlatego, że nie jestem fanką dinozaurów. Dla malucha to prawdziwa niespodzianka.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dino bardzo sympatyczny, ale deskorolka ciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny dinuś zagościł na pierwszej kartce, a chłopczyk z deskorolką jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są. A ta druga jest właśnie Ok. Wcale nie ma tam za dużo elementów. Taka typowo chłopięca. Pięknie pokolorowany stempelek 😃 Dinus tez 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. kartka z dinozaurem fajna, ale ta dla dziesięciolatka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś druga tez jest świetna!!! Kompozycja dla mnie w sam raz! No i dinus ekstra :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow these are just Awesome especially the Dinosour one!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz