niedziela, 23 lipca 2017

Cyferkowe kartki

Tak na szybko robione ,jeszcze przed moim wyjazdem , pewnie pełne niedociągnięć . Miał być strażak Sam , Anna z Krainy Lodu . Dla Karolka motywu wybranego nie było ;-D

Zaczynam od najmłodszego solenizanta . Na 2 urodziny kartka z konikiem :


Na 4 urodziny kartka ze strażakiem :



Na 7 urodziny z Anną :



I to chwilowo na tyle w temacie cyferkowych kartek ;-D

Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu na Podkarpaciu . To było całkowite odcięcie się od kartkowania 
i komputera ,cudowny odpoczynek . A teraz muszę ogarnąć zaległości wizytowe na Waszych blogach .Dziękuję za komentarze pod postem z pokoikiem :-D 

19 komentarzy:

  1. Wszystkie świetne, ale muszę przyznać, że ta z kucykiem podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne,cudne takie bajkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze znajdę oryginalne karteczki! Świetny pomysł na cyferkowe karteczki! Podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne, cyferki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are great, Ewinka. I love all of them, but especially the horse!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i bardzo unikalne :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki, Ewciu. Czy te cyferki to sama rysujesz, czy masz jakiś szablon?
    Byłaś na Podkarpaciu! Może blisko mnie?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam Małgosiu ,nawet przejeżdżałam przez Stalową Wolę jadąc do Sandomierza ( okazało się ,że to Dębicę kiedyś tak mijałam a nie Stalową Wolę ;-D )
      Cyferki sobie wygugluję jako kolorowanki do wydruku i w razie potrzeby powiększam , a później już sobie zostawiam jako szablon . Jak chcesz to mogę Ci podesłać ,abyś na żywo zobaczyła moją wersję cyferkowej kartki :-D

      Usuń
    2. No to sobie nie wydaruję, żeśmy się nie spotkały.

      Usuń
  9. wspaniałe kartki, ta pierwsza jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ swietne kartki!!! Konik jakos jest mi najbliższy, mamy własne i jeden z synków jest ich wielbicielem....super Ewuś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz