niedziela, 2 marca 2014

Candy czerwone

Od dzisiaj do 5 kwietnia  będzie trwała moja zabawa . Banerek do pobrania poniżej, a zasady takie jak zawsze :
- w komentarzach proszę wyrazić chęć udziału w zabawie
- umieścić banerek na pasku bocznym swojego bloga
- candy tylko dla osób  prowadzących swojego bloga
- nie ma obowiązku wpisywania się do grona obserwatorów, ale jeśli ktoś chce zostać na dłużej to   zapraszam
- zapisy do 5 kwietnia, losowanie 6 kwietnia 2014 r., wyniki  w godzinach wieczornych


Co do wygrania w zabawie ? To co jest związane z moimi widocznymi na banerku tagami  
i nie tylko. Dominuje kolor czerwony a ten kolor głównie kojarzy się z miłością . Ale kochać można nie tylko osoby :-) Zatem tekturki ślubne i inne, koronki i wstążki ,ćwieki , maska murek, preparat do spękań itp. oraz jak zawsze moje świąteczne pejzażyki.

ZAPRASZAM  :-)))


A to kolejne pudełeczka z tulipanami ,tym razem w innej kolorystyce :






38 komentarzy:

  1. Wspaniałe nagrody, z przyjemnością wezmę udział w zabawie!
    Urocze są te tulipankowe pudełeczka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, biorę udział w zabawie. śliczne pudełko.
    Pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również zapisuje się na czerwone cukierki.....

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością wezmę udział w zabawie, banerek zamieszczam u siebie , gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne tulipanki , pięknie Ci wychodzi ta forma karteczki . w zabawię biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełka z tulipanami pięknie Ci wychodzą, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ustawiam się w kolejce na candy:)

    super są te tulipany:)
    pozdrawiam wiosennie, Ania - w małym domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Także dołączam do kolejki chętnych po miłosne cukierki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiaty i kartka-pudełko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełko, biorę udział w losowaniu!
    http://mojswiatkolorow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wiosenne pudełeczka :) Ustawiam się na końcu kolejki po czerwone cukiereczki. Banerek na moim blogu http://oleskam.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko śliczne takie wiosenne :-)
    Ustawiam sie i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie u mnie na pasku bocznym .
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zabawa, chętnie się do niej przyłączam
    pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście chcę i z niecierpliwością czekam na losowanie.
    Pudełeczka z kwiatkami są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do zabawy :)
    Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga, ale zdecydowanie zostanę na dłużej!
    baner umieściłam u siebie na: http://trocheradosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-))) Zapraszam i pozdrawiam serdecznie ,rozgość się, proszę :-)))

      Usuń
  16. dzięi za zaproszenie z chęcia sie ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo ze mnie szczescie opuscilo to i tak sie zapisze :)
    http://moniahobbistycznie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisuję się na Candy i zostałam 60 obserwatorem :D
    a pudełeczka z tulipanami są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. banerek zamieszczony na odniedawna.blogspot.com, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przedłużam ogonek: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. po podziwianiu wspaniałych pudełek mogę zapisać sie na Twoje Candy, którego nie mogę ominąć

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się z miłą chęcią :)
    Chętnie zostałabym na dłużej, ale niestety mam problem z obserwacją, jak wiele innych osób.. ehh
    dodałam baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja tez się ustawię w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo chętnie się zapisze, dodaję cie do mojej listy blogów :)
    i zapraszam takze na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także jestem chętna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace tworzysz. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    gdy-mam-czas.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie pomarańczowy i czerwony- za ich energię i ciepło.Z radoscia zatem biorę udział w Twoim candy w kolorze miłości.

    z pozdrowieniami
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Również zawalczę o swój szczęśliwy los.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ochotę na twoje candy jak wszyscy wyżej i mam nadzieje i niżej.
    Banerek po prawej stronie mojego bloga.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyłączam się do zabawy :)
    Banerek na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak wiadomo cukierasków nigdy za wiele banerek już umieszczony o tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.ie/; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się... http://koralenabale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. proszę przygotować los także dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, zapisuję się i ja :):) Banerek u mnie : http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam do zabawy,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, już za późno na zgłoszenie się .Zapisy były do 5 kwietnia :-( Zapraszam na kolejne cukierki w lipcu :-)))

      Usuń

Dziękuję za komentarz