środa, 31 lipca 2013

Wyniki zabawy

Dzisiaj zapowiadane ogłoszenie wyników mojej tagowej zabawy. Dziękuję wszystkim ,którzy wzięli w niej udział. Oprócz wybranego przez siebie taga  i zapowiadanych już świątecznych pejzażyków ( mojej produkcji  ) można było zdobyć m.in :




- zestaw papierów UHK Gallery My Precious
- paski z motylami i innymi wzorami  ( 8 sztuk )
- papiery 15x15 cm  ( jedno lub dwustronne - 17 sztuk ) i inne
- ćwieki
- półperełki samoprzylepne
- koronki
- kwiatki
- wycinanki z papieru z Dea-Art
- tekturki
- 2 arkusze papieru czerpanego
- 2 stemple

A skromne moje cukierki   wraz z tagiem świerszczowym otrzyma  :

             janis9 lipca 2013 10:32
Ustawiam się w kolejce. Tag z konikiem polnym jest najlepszy :)

Dodatkowo postanowiłam obdarzyć cukierkiem Barbarę, która jako pierwsza się zapisała wbrew krążącej opinii ,że pierwsi nie wygrywają   :-))) Basiu tryptyk tagowy jest Twój :-)))

no to ja pierwsza i wybieram tag ze sówką. Pozdrawiam serdecznie....

Poproszę o adres Janis , bo Barbary już mam :-)))



Resztę tagów  rozdam już wkrótce,organizując błyskawiczne mini-candy :-))) Chętne osoby zapraszam już teraz :-)))

9 komentarzy:

Dziękuję za komentarz